Kundtjänst inom logistik till BSH i Stockholm
TNG Group AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Intresserad av nytt jobb inom kundtjänst och administration? Nu söker vi nya personer till BSHs kundservice. Läs mer här!
Nu söker vi två nya medarbetare till BSHs kundtjänst i Sundbyberg. Här kommer du att jobba på deras logistikavdelning med fokus på felsökning och skaderapportering. Vi söker dig som har problemlösningsförmåga, en god känsla för kundservice och som trivs i att jobba i ett högt tempo. Är detta intressant för dig? Sök här!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Vi erbjuder dig ett flexibelt och dynamiskt arbete i ett tight team med stor möjlighet till eget ansvar. Här är du i en spindeln-i-nätet-roll med många kontaktytor och har tillsammans med dina kollegor ett brett ansvar över företagets kunder. Du och dina kollegor drivs av att uppnå goda resultat, arbetar hårt och gillar att ha kul tillsammans på detta internationella bolag, som dessutom erbjuder goda utvecklingsmöjligheter.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
I rollen kommer du:
* ta emot inkommande samtal och mail från kunder som har fått skadade eller felaktiga produkter
* felsöka och göra bedömningar om hur skadan ska hanteras i form av reparationer, utbyten eller ersättningar
* ha kontakt med serviceavdelning, lager, transportörer och kunder
* utveckla och förbättra arbetet kring leveranser och logistik
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Tjänsten kommer att starta omgående och pågå till sista mars, men har möjlighet till förlängning eller överrekrytering. Kontoret ligger i Sundbyberg, men du kommer även vara en del på kontoret i Nykvarn, vilket gör det smidigt och bra ifall du har har körkort och tillgång till bil.
VEM ÄR DU?
I den här rollen kommer du trivas om du är strukturerad och gillar att ha ett stort ansvar över BSHs kundservice och hantering av skador och felaktiga leveranser. Vidare gillar du att lösa problem och har en förmåga att jobba mot uppsatta deadlines på ett effektivt och noggrant sätt. Det finns även goda chanser till att utvecklas i din yrkesroll och i din karriär.
Vi söker dig som har:
* erfarenhet av administration och kundservice
* lätt att lära nya system och har god datavana (gärna inom SAP)
* flytande kunskaper i svenska och engelska
Det är även ett stort plus om du har:
* arbetat med transport och logistik
* utbildat dig inom logistik eller har en annan relevant utbildning
* kunskaper i de nordiska språken
INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd utav oss på TNG och arbeta ute hos vår kund. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningar via email, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Du kan endast bifoga ditt CV, så skicka inget personligt brev då vi inte läser dem. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
Publiceringsdatum2017-08-29ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-09-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJulia Wengse
julia.wengse@tng.se 0768 72 57 77
FöretagTNG Group AB
AdressTNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15
11164 Stockholm
KontorsadressVästra Järnvägsgatan 15
Jobbnummer 3666973
Observera att sista ansökningsdag har passerat.