kundtjänst

Randstad AB / Kundservicejobb / Stockholm
2023-12-18
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "kundtjänst" (publicerad 2024-03-04) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2023-12-18

Dina arbetsuppgifter
Välkommen till vår spännande resa! Vi letar efter någon som brinner för att vara med från början av vårt nya supportteam.
Som kundtjänstmedarbetare spelar du en viktig roll för att ge användarna bästa möjliga support. Dina huvudsakliga uppgifter inkluderar att ringa upp och besvara telefonsamtal från användare som har bett om hjälp via chatten. Din uppgift är att hjälpa professionellt och lösa användarfrågor som rör vårt system över telefon.
Som 1st Line Support är du den första personen som hjälper användare med enkla frågor och problem. Du behöver förklara saker på ett tydligt sätt och se till att användarna är nöjda. En viktig del av ditt jobb är att skicka vidare svårare problem till 2nd Line Support. Du samlar information som hjälper dem att lösa problemen. Det är också viktigt att du skriver ner hur du löser problemen och pratar med användarna. Genom att göra detta bygger du upp kunskap som hjälper framtida support och gör jobbet enklare och effektivare.

Ansvarsområden
Besvara och initiera telefonsamtal till kunder som begärt uppringning från chatten
Fungera som första linjens support, hantera och lösa grundläggande användarfrågor och problem direkt
Identifiera och koppla ärenden till 2nd line-supporten vid behov
Dokumentera kundinteraktioner för att bygga upp en kunskapsbas och underlätta framtida support

Kvalifikationer
Flytande i svenska tal och skrift
Kan kommunicera på engelska
Erfarenhet av kundservice (meriterande)
Intresse eller erfarenhet av branschen (meriterande)
God kommunikationsförmåga och teamspelare
Serviceinriktad och problemlösare

Om företaget
Bokadirekt i Stockholm AB
Bokadirekt är Sveriges största app och marknadsplats för bokning av främst skönhet och hälsa. Med mer än 20 000 anslutna specialister över hela landet gör vi nästan Sveriges alla salonger och mottagningar bokningsbara på ett ställe. På Bokadirekt.se kan du som konsument söka, boka och betala behandlingar och tjänster med bara några klick. Varje månad besöker 5 miljoner konsumenter bokadirekt.se och det görs 2 miljoner bokningar via vår hemsida och app.

Vi arbetar med ett kompetensbaserat urval. Om du uppfyller kriterierna ovan blir första steget i processen att genomföra två tester; ett problemlösningstest (Matrigma) och ett personlighetstest (MAP). Därefter gör vi ett första urval för att gå vidare till intervju.

Ersättning
Ej specificerad

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-01-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Randstad AB (org.nr 556242-1718)

Arbetsplats
Randstad

Kontakt
Hanna Wide
hanna.wide@randstad.se
+46700000000

Jobbnummer
8335482

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB: