Kundtjänst - Borlänge
Bahnhof Ab (publ) / Kundservicejobb / Borlänge
2024-02-19
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den aktuella platsannonsen "Kundtjänst - Borlänge" (sökbar t.o.m. 2024-11-22) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Borlänge,
Falun,
Gagnef,
Säter,
Leksand eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bahnhof Ab (publ) i Borlänge,
Uppsala,
Stockholm,
Göteborg,
Umeå eller i
hela Sverige Om Bahnhof
Bahnhof är en internet- och telekomoperatör. Vi producerar bredbandstjänster och molntjänster i datahallar till företag och privatpersoner. Vi drivs av en brinnande tro på teknikens möjligheter. I många frågor är vi djupt engagerade i hur tekniken påverkar samhället på olika sätt. Vi har ett fokus som innebär att vi värnar för integritet och frihet på nätet.
Om dig
Bahnhof växer med nästan 30 000 nya kunder per år och det är viktigt att ge alla kunder bästa möjliga service. Därför söker vi dig som brinner för service och teknik och som gärna vill vara Bahnhofs röst i luren. Vi gissar att du är en positiv person som går igång på att hitta fel för att sedan göra något åt dem. Du gillar att förklara och har förmågan att göra det svåra enklare. Om du har jobbat med tekniska frågor förut eller om du har ett tekniskt intresse och nätverkskunskaper är det meriterande, men absolut inget krav. Vi ser det som en fördel om du har minst gymnasiekompetens. Självklart har du även förmågan att hålla förtroenden och företagshemligheter inom bolaget - Bahnhof är en stark förespråkare av integritet och sekretess!
Publiceringsdatum2024-02-19ArbetsuppgifterBahnhof expanderar och letar efter tre personer till kundtjänstavdelningen i Borlänge som både kommer arbeta med leveransadministration och kundsupportärenden för privatkunder. Du är personen som våra privatkunder ringer till när de behöver teknisk hjälp, t ex om internetanslutningen inte fungerar som den ska, eller när de undrar om status för deras internetleverans. Du kommer hantera felsökning av bredband, IP-telefoni, IP-tv, e-post, anti-virus och VPN. Tillsammans med kunden går ni igenom t ex hemmanätverk och annan utrustning. Frågorna kan vara av varierande karaktär och svårighetsgrad, men oroa dig inte! Vi ser till att du kan allt du behöver veta innan du börjar ta samtal. Din första vecka hos oss kommer bestå av utbildning, både teoretisk och praktisk. Du kommer få en genomgång av Bahnhofs produkter och tjänster, lyssna på samtal, och ganska snart kommer du få ta dina egna samtal. Självklart har du en person från supporten vid din sida som du kan fråga när du undrar något. Du kommer även ha tillgång till vår tekniska "inhouse-guide" där vi har samlat flera års kunskap om olika tekniska prylar och lösningar.
Så ansöker duMejla din ansökan till
ansokan@bahnhof.se senast den 20 mars 2024, och döp mejlet till "Kundtjänst Borlänge".
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-03-20
E-post:
ansokan@bahnhof.se Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Kundtjänst Borlänge".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bahnhof AB (Publ) (org.nr 556519-9493),
http://bahnhof.se/ Parkgatan 6 (
visa karta)
784 32 BORLÄNGE
Arbetsplats Bahnhof Ab (publ)
Jobbnummer 8478691
Observera att sista ansökningsdag har passerat.