Kundsupport till HomeQ

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Publiceringsdatum
2023-08-17

Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos HomeQ.

Om företaget
Med närmare 700 000 registrerade bostadssökande, 300+ fastighetsbolag på plattformen och snabb tillväxt är HomeQ Sveriges största marknadsplats för förstahandsuthyrning av bostäder. De erbjuder en Saas-plattform som hjälper hyresvärdar och bostadssökande att hitta varandra på ett enkelt, säkert och resurseffektivt sätt. Som bostadssökande kan du enkelt se och söka efter lediga hyresbostäder hos flera fastighetsbolag. Plattformen ger samtidigt fastighetsbolagen ett bättre beslutsunderlag och automatiserar det manuella arbetet kopplat till uthyrningsprocessen. Förutom trevliga kollegor i ett sammansvetsat team, erbjuder HomeQ dig en plats i ett snabbväxande välfinansierat företag med stora utvecklingsplaner.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundsupport hos HomeQ ansvarar du för att hantera och administrera inkommande ärenden via mejl och chatt. Din arbetsuppgift är att hjälpa bostadssökande med registrering och intresseanmälan. Vidare hjälper du kunderna i företagets hyrsvärdsportal samt granskar och verifierar bostadsökandes inkomstintyg. Frågorna du hanterar är av olika omfattning och svårighetsgrad och du ansvarar för att dina ärenden blir lösta. Initialt erbjuds du en gedigen introduktion för att skapa förståelse för företagets arbetssätt och system. Du ingår i ett mindre team och tillsammans arbetar ni för att skapa nöjda kunder och ett effektivt arbetssätt. I rollen uppmuntras du bidra med dina idéer och förslag på förbättring i befintliga processer och system. Arbetsplatsen präglas av en god teamkänsla där alla arbetar för att ge HomeQs kunder den bästa servicen.

• Hantera inkommande ärenden via mejl och chatt
• Hjälpa kunder i hyresvärdsportalen
• Hjälpa bostadssökande med registrering och intresseanmälan
• Verifiera bostadssökandes inkomstintyg
• Arbeta tätt med produktansvariga för att förbättra produkten

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Tidigare erfarenhet av kundsupport
• Exceptionella kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift

För att lyckas i rollen tror vi att du är en målinriktad person som motiveras av att verka i en föränderlig och snabbväxande miljö. Din vilja att uppnå goda resultat och växa i din roll märks tydligt i alla delar av ditt arbete. För att nå framgång i rollen ser vi även att du är lösningsorienterad och har en god samarbetsförmåga då rollen innebär många kontaktytor. Du tror på ärlighet, och ditt arbete präglas av transparens, såväl internt som externt. Du är prestigelös och strukturerad och trivs i en opretentiös miljö. Arbetet innebär stort eget ansvar vilket innebär att du uppskattar att arbeta självständigt och strukturerat. I den här rekryteringen läggs stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Övrig information:

Start: September
Plats: Hemifrån och från kontoret i Solna, Stockholm
Friskvård: 5000 per år
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-09-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Julia Dahl
julia.dahl@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
8038244

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: