Kundsupport till HomeQ
Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2023-08-17Om tjänstenDen här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos HomeQ.
Om företagetMed närmare 700 000 registrerade bostadssökande, 300+ fastighetsbolag på plattformen och snabb tillväxt är HomeQ Sveriges största marknadsplats för förstahandsuthyrning av bostäder. De erbjuder en Saas-plattform som hjälper hyresvärdar och bostadssökande att hitta varandra på ett enkelt, säkert och resurseffektivt sätt. Som bostadssökande kan du enkelt se och söka efter lediga hyresbostäder hos flera fastighetsbolag. Plattformen ger samtidigt fastighetsbolagen ett bättre beslutsunderlag och automatiserar det manuella arbetet kopplat till uthyrningsprocessen. Förutom trevliga kollegor i ett sammansvetsat team, erbjuder HomeQ dig en plats i ett snabbväxande välfinansierat företag med stora utvecklingsplaner.
Dina arbetsuppgifterI rollen som kundsupport hos HomeQ ansvarar du för att hantera och administrera inkommande ärenden via mejl och chatt. Din arbetsuppgift är att hjälpa bostadssökande med registrering och intresseanmälan. Vidare hjälper du kunderna i företagets hyrsvärdsportal samt granskar och verifierar bostadsökandes inkomstintyg. Frågorna du hanterar är av olika omfattning och svårighetsgrad och du ansvarar för att dina ärenden blir lösta. Initialt erbjuds du en gedigen introduktion för att skapa förståelse för företagets arbetssätt och system. Du ingår i ett mindre team och tillsammans arbetar ni för att skapa nöjda kunder och ett effektivt arbetssätt. I rollen uppmuntras du bidra med dina idéer och förslag på förbättring i befintliga processer och system. Arbetsplatsen präglas av en god teamkänsla där alla arbetar för att ge HomeQs kunder den bästa servicen.
• Hantera inkommande ärenden via mejl och chatt
• Hjälpa kunder i hyresvärdsportalen
• Hjälpa bostadssökande med registrering och intresseanmälan
• Verifiera bostadssökandes inkomstintyg
• Arbeta tätt med produktansvariga för att förbättra produkten
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Tidigare erfarenhet av kundsupport
• Exceptionella kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift
För att lyckas i rollen tror vi att du är en målinriktad person som motiveras av att verka i en föränderlig och snabbväxande miljö. Din vilja att uppnå goda resultat och växa i din roll märks tydligt i alla delar av ditt arbete. För att nå framgång i rollen ser vi även att du är lösningsorienterad och har en god samarbetsförmåga då rollen innebär många kontaktytor. Du tror på ärlighet, och ditt arbete präglas av transparens, såväl internt som externt. Du är prestigelös och strukturerad och trivs i en opretentiös miljö. Arbetet innebär stort eget ansvar vilket innebär att du uppskattar att arbeta självständigt och strukturerat. I den här rekryteringen läggs stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Övrig information:
Start: September
Plats: Hemifrån och från kontoret i Solna, Stockholm
Friskvård: 5000 per år
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Ersättning Enligt överenskommelse.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-09-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Julia Dahl
julia.dahl@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 8038244
Observera att sista ansökningsdag har passerat.