Kundsupport till bolag inom optik/medicinteknik
Hero AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2014-09-09FöretagetVår kund är ett globalt bolag som har sitt säte i Japan. Företaget har ett femtiotal anställda och omsätter ca 300 miljoner kronor. Bolaget arbetar med forskning och utveckling inom de områden där spetsteknik för optik, elektronik och finmekanik möts. De har utvecklat en kamera för användning i mag-och tarmkanalen och är dominerande som endoskopleverantör i Sverige. Vidare har de lång erfarenhet av att med endoskopets bild diagnostisera och behandla sjukdomar.
Om jobbet:
Nu söker vi en driven och strukturerad kundsupportmedarbetare med hög servicegrad. Du kommer att tillhöra en grupp som består av sju personer och dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara att genom telefon och mail ge support till kunder samt hänvisa supportärenden till rätt person. Du kommer även ta emot ärenden såsom, beställningar samt pris, avtal ?och produktfrågor från kunder. Du har även en supporterande roll för säljavdelningen och svarar på frågor gällande ordrar, produkter, priser och avtal. Tjänsten innebär också att du kommer ha hand om rensning av kunddata i system, jobba med ärendehantering samt sköta lite administration kring logistik.
Möjligheter:
Du kommer in på en avdelningen där det är högt i tak och en lättsam stämning. Här får du chansen att arbeta på ett företag där det hela tiden händer saker och där du kommer få ha många bollar i luften. Här kommer du tillsammans med engagerade och erfarna medarbetare att driva verksamheten framåt.
KvalifikationerVi ser att du har en gymnasial utbildning med arbetslivserfarenhet inom service. Du har lätt för att sätta dig in i olika system och det är meriterande om du har kunskaper inom något större system så som SAP eller Movex. Vidare talar och skriver du svenska och engelska flytande. För att passa in i rollen krävs att du är en serviceinriktad och flexibel person som tycker om att ha varierade arbetsuppgifter. Vidare är du engagerad och lättlärd samt vågar ställa frågor när något är oklart.
Arbetstider, tillträde och omfattning:
Du kommer vara anställd som konsult hos Hero och vara på uppdrag hos vår kund. Tjänsten är på heltid under kontorstider. Tillträde sker så snart som möjligt beroende på din tillgänglighet och uppdraget kommer löpa på till mars/april 2015 med möjlighet till förlängning eller rekrytering av kund.
Hur söker du?
Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan.
http://cv.hero.se/cv/assignment.jsp?tc=cv&id=445Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Poria Mehdizadegan på telefon 08-400 25 247 eller Marielle Linder på telefon: 08-684 252 32.
Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast lön
KontaktPoria Mehdizadegan, Konsultchef 08-400 25 247
rekrytering@hero.seMarielle Linder, Konsultchef 08-684 252 32
rekrytering@hero.seFöretagHERO AB
AdressHERO AB
Liljeholmstorget 7 (Hiss B, Plan 5)
11763 STOCKHOLM
KontorsadressLiljeholmstorget 7 (Hiss B, Plan 5)
STOCKHOLM
Jobbnummer 1991601
Observera att sista ansökningsdag har passerat.