Kundsupport / Kundservice / Administration

Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2019-02-27

Företaget
Cabonline erbjuder flexibla transporttjänster i världsklass. Med ledande teknik förenklar de processen för åkerier, förare och kunder genom att hjälpa dem att hitta den perfekta matchningen. Bolaget är marknadsledande och befinner sig i en tillväxtfas där de expanderar internationellt och ständigt tar nya marknadsandelar. I dagsläget samarbetar Cabonline med transportörer över hela Norden genom sina taxibolag Sverigetaxi, Taxi Kurir och TOPCAB.

Som anställd på Cabonline sitter du i öppet landskap i fina lokaler centralt i Stockholm, precis vid Hötorget. Du blir en del av en modern och entreprenöriell kultur med en tydligt utpräglad laganda.


Dina arbetsuppgifter
I denna roll tillhör du avdelningen Cab Tech Support som arbetar med att supportera Cabonlines kunder och slutanvändare. Det är en administrativ roll där du har ett tätt samarbete med dina fyra andra team-kollegor. Kunderna är både privatpersoner och företag som du hjälper med olika problem. Det kan exempelvis vara att kundens app inte fungerar som den ska eller att det saknas något i kundens profil. Din uppgift är att lösa problemen på ett effektivt och smidigt sätt. Detta innebär att du tar reda på vad som saknas eller inte fungerar, har mailkontakt med kunden samt att du vid svårare tekniska problem tar hjälp av andra avdelningar internt.

Teamet arbetar mot gemensamma mål i ärendehanteringssystemet Freshdesk. Du kommer att börja med enklare ärenden för att lära dig och på sikt kan mer ansvar och uppgifter tillkomma.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasieutbildning
• Goda kunskaper i Office-paketet
• Goda kunskaper i Svenska och engelska
• Systemvana är meriterande
• Erfarenhet från en liknande roll eller administration är meriterande

Cabonline tror på din potential att utvecklas, därför är det framförallt personliga egenskaper och inställning som är avgörande för att lyckas i denna roll. För att trivas i rollen är du en person som tycker om att arbeta självständigt och tar eget ansvar för ditt arbete. Detta samtidigt som du trivs med lagarbete och vill bli en del av ett tätt sammansvetsat team. Du arbetar metodiskt och strukturerat samt trivs med att kommunicera med andra.

Övrig information:

• Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, men det är uttalat att Cabonline har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Cabonline en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Start: Omgående
Plats: Hötorget
Lön: Fast månadslön

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: <a href='https://www.bravura.se/din-karriar#hs_cos_wrapper_widget_1528111162772'>https://www.bravura.se/din-karriar</a>.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundservice, support, kundsupport, administration, kundtjänst, admin, Stockholm, service

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-03-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Johanna Edberg johanna.edberg@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4639196

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: