Kundservicemedarbetare till Tre i Gävle
Leg Communication AB / Kundservicejobb / Hofors
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Hofors,
Ovanåker,
Sandviken,
Hedemora,
Falun eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Leg Communication AB i Hofors,
Sandviken,
Ockelbo,
Gävle,
Älvkarleby eller i
hela Sverige Tjänsten är placerad i centrala Gävle som ligger cirka 3-4 minuters gång från centralstationen.
Vår verksamhet i Gävle växer och är i en stor tillväxt som pågått sedan 2020 och våra kunder växer med oss vilket gör att vi nu söker fler medarbetare som vill hjälpa vår kund Tre att växa ytterligare.
Som kundservicemedarbetare hos oss kommer du arbeta med operatören Tre och dess olika tjänster och produkter som man erbjuder privat- och företagskunder.
Arbetet består i att ta emot inkommande telefonsamtal, e-mail och chattar från blivande kunder och likaså befintliga kunder som har frågor som berör allt kring Tre och dess tjänster och produkter. Problemlösning, information och kommunikation och delvis merförsäljning är huvudområden i detta kundservicearbete.
Exempel på frågor är allt från fakturor, till teknisk felsökning till hjälp att köpa tjänster av Tre eller generella produktfrågor med mer.
Fokus i rollen består i att bemöta kunderna med mycket god service och säkerställa att kunden får korrekt information, ett professionellt bemötande och att det sker effektivt, snabbt och enkelt samt att förebygga och förekomma att kund skall behöva återkomma i samma ärende igen.
Mer specifikt om tjänsten,
Placeringsort Gävle
Anställningsgrad 80-100%
Lön Timlön, under 24 år 110,18 kr, över 24 år 127,66 kr. OB tillkommer och bonusmöjlighet finns.
Öppettider Måndag - Fredag, 09:00 - 19:15, lördagar 09:00 - 15:00. Observera att öppettiderna är preliminära och kan ändras.
Språk som krävs i tjänsten Svenska samt engelska i tal och skrift.
Övriga krav Då hantering av telefonsamtal, e-mail och chatt sker via dator via flera stödsystem så är det ett grundkrav att du är trygg i att hantera datorer och kunna använda flera stödsystem och stödfunktioner samtidigt i den dagliga hanteringen medan du hjälper kunderna med deras ärende oavsett kanal. Likaså är språknivån på engelska och svenska av stor vikt.
För att trivas hos oss är du en flexibel och prestigelös medarbetare som tar dig an dina arbetsuppgifter med stort engagemang. Vi vill att du har viljan att bli bäst på det du gör och att du drivs av att utvecklas.
Det viktigaste för oss är inte vad du har gjort tidigare, utan det viktigaste är att du har rätt inställning, vilja och engagemang samt vill hjälpa våra kunder.
Hos oss har du goda chanser att avancera i din karriär, så länge du visar vilja och engagemanget finns inget stopp. Du startar tjänsten med en introduktion inom Xzakt och därefter utbildning i uppdraget.
Vi har kollektivavtal. För oss är det också viktigt att goda insatser premieras och vi har därför utvecklat ett bonussystem där varje medarbetare enkelt kan följa samt påverka sin rörliga ersättning. Friskvårdsbidrag utgår vid fast anställning.
Publiceringsdatum2022-05-06Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-06-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökanAdressLeg Communication AB
Fältskärsleden 10 GÄVLE
81330 HOFORS
Arbetsgivare Leg Communication AB (org.nr 556748-8951),
http://www.xzakt.com Fältskärsleden 10 GÄVLE (
visa karta)
813 30 HOFORS
Jobbnummer 6619190
Observera att sista ansökningsdag har passerat.