Kundservicemedarbetare till Telias support i Solna!
Telia / Butikssäljarjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Telia i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Sollentuna,
Huddinge eller i
hela Sverige Just nu söker vi ytterligare talanger inom support och kundbemötande till vår kundservice.
Your next challenge?
Hanna Oja heter jag och tillsammans med mina kollegor söker vi fler medarbetare till vår supportavdelning. Vi som jobbar inom kundservice är Telias ansikte och röst utåt, vi är Telia för kunderna!
Varje dag möter vi kunder som behöver hjälp med att komma igång eller har stött på problem med sina produkter och tjänster från oss. Vi är en hjälpande hand och guidar kunderna till installation och felsökning av bredband, telefoni och digital TV samt arbetar med merförsäljning för att säkerställa att varje kund har rätt utbud och vet sina möjligheter med Telia.
För att du ska lyckas hos oss får du en grundutbildning som innehåller vår dialogstratergi baserad på beteendevetenskap samt utbildning i hur våra nät och tjänster är uppbyggda.
Du får möjlighet att bidra till utveckling, arbeta med ständiga förbättringar och växa inom företaget. Hos oss ligger din framtid i dina händer, vi ger dig chanser att utvecklas inom interna utbildningar och inom din roll som kundservicemedarbetare. Du bestämmer själv din framtid hos oss på Telia!
Your next manager and team
Vårt kontor som är helt nybyggt (inflyttning juni 2016) är beläget i Arenastaden i Solna, intill Friends Arena och direkt ovanför Mall of Scandinavia. I huset jobbar ca 4000 anställda och utvecklingsmöjligheterna är många. Du kommer att jobba i ett team om cirka 14 personer och teamkänslan är bland det viktigaste för oss på Telia. I Solna har vi 5 stycken supportteam och varje team har en egen kompetenscoach och teamledare. Tillsammans jobbar vi alla mot uppsatta mål som bidrar till att skapa nöjda och lojala kunder.
Mina ledarkollegor och jag arbetar med ett närvarande ledarskap och coachar dig framåt under din resa hos oss. Du är viktigast i kundmötet och har varje dag möjlighet att göra skillnad för våra kunder!
You
Eftersom att du är vår röst utåt ser vi gärna att du har erfarenhet av såväl support, merförsäljning som kundvård. Då du möter våra kunder via telefon, mail, chatt och brev har du en naturlig känsla för service samt kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift.
Vi arbetar mot tydligt uppsatta mål utifrån kunden och vill att du är resultatorienterad och drivs av att göra skillnad på kundens villkor. Att du har gymnasiekompetens med godkända betyg ser vi som ett krav för anställning samt att varje medarbetare inom Telia är kundbesatt.
Vi har tjänster med både fast anställning och visstidsanställning om 6 månader med start i maj 2017. Omfattningen är heltid där arbetstiderna är oregelbundna och innefattar även en del kvällar och helger.
How?
Telias värderingar Dare, Care, Simplify är grunden i det vi gör. För den här rollen lägger jag tonvikten på att du:
Dare to lead by engaging with our customers and challenging ourselves.
Care for our customers by providing solutions that are adapted to their needs.
Simplify teamwork by transparent communication, active collaboration and knowledge sharing.
Why?
We 're changing the industry, we 're digitalizing society, we 're creating the New Generation Telco to bring the world even closer - on the customers terms. That 's the next chapter in our story, what 's yours?
Contact
För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta mig, teamledare Hanna Oja på 072-744 87 44 eller teamledare Fredrik Örnmarker på 070-6223850. Telia förbehåller sig rätten att utföra bakgrundskontroller. Urval sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan.
Välkommen till Telia!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent
Publiceringsdatum2017-04-18ErsättningEj angivet
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-05-11
Ange följande referens när du ansöker: 20152
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJohanna Johnsson
johanna.johnsson@manpower.seFöretagTelia
AdressTelia
16979
16979 0184
KontorsadressStjärntorget 1
Jobbnummer 3444099
Observera att sista ansökningsdag har passerat.