Kundservicemedarbetare till Lernia
Lernia Bemanning AB / Kundservicejobb / Gävle
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Gävle,
Älvkarleby,
Sandviken,
Ockelbo,
Ovanåker eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Lernia Bemanning AB i Gävle,
Sandviken,
Ockelbo,
Tierp,
Hofors eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2023-12-21Om företagetLernia är Sveriges ledande kompetenspartner inom utbildning, bemanning och omställning. Vi utvecklar människors kompetens och matchar dem till jobb i arbetslivets alla skeden. Samtidigt stärker vi företags konkurrenskraft och förmåga att möta arbetsmarknadens skiftande utmaningar. På så sätt är vi med och bidrar till ett mer konkurrenskraftigt näringsliv och en mer effektiv arbetsmarknad, där fler människor kommer i egenförsörjning. Tillsammans formar vi en bättre framtid och ett mer hållbart samhälle!
Vi söker nu en driven och engagerad medarbetare till vårt team som vill arbeta med kundservice och vägledning. Lernias kundserviceavdelning är placerad i Gävle och här kommer du att vägleda kunder i hela Sverige från en central enhet.
Dina arbetsuppgifterSom medarbetare på Lernias Kundservice ska du förenkla kontakten för våra kunder. Lernias kunder är allt ifrån kommuner och företag till privatpersoner så som konsulter och studenter. Du arbetar med att ge rätt vägledning och information i kontakten med kunder. Våra kunder ska alltid få en bra upplevelse och ett trevligt bemötande när de kontaktar oss. Vi strävar alltid efter att leverera service med hjärta och hög kvalité. Dina främsta verktyg är telefon, mail, chatt men även sociala medier.
BakgrundGrundkrav är slutförd gymnasieutbildning eller motsvarande och det är en förutsättning att du har datorvana. Meriterade är om du har bakgrund inom kundservice eller jobbat med ärendehanteringssystem. Viktigast är viljan att ge god service, trevligt och professionellt bemötande samt att vara tydlig i din kommunikation. Svenska och engelska ska vara god i tal och skrift och även andra språk är önskvärda.
Dina personliga egenskaper• Serviceinriktad och förtroendeingivande
• Kommunikativ med god kommunikationsförmåga i både svenska och engelska
• Nyfiken och intresserad, med en vilja att utvecklas
• Van att arbeta med Officepaketets tjänster
Då vi arbetar i en verksamhet som är i ständig förändring är du en flexibel och energisk person som trivs med att arbeta i högt tempo. Du är initiativtagande, handlingskraftig, har förmågan att driva arbetet framåt och hugga i där det behövs. Kvalité är viktigt och du måste vara beredd på att vi jobbar med inspelning av samtal och ser det som en utvecklingsmöjlighet.
För att trivas hos oss är du en lagspelare och tycker om att ha kul på jobbet!
Anställningsform
Visstidsanställning med möjlighet till tillsvidareanställning /heltid/Gävle
Tillträdesdag
Enligt överenskommelse
Information
Vi tillämpar löpande urval så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Vi tar inte emot ansökningar via mail.
Varmt välkommen med din ansökan!
Lernia är vägen framåt
Lernia utvecklar framtidens arbetskraft. Det gör vi genom att utbilda, matcha, bemanna och rekrytera. Snabbt och utan krångel löser vi arbetsmarknadens behov så att människor och företag kan nå sin fulla potential. Det har varit vår uppgift i över hundra år. Lernia omsatte 3,3 miljarder kronor 2022 och finns över hela landet. Vi utbildade och coachade 19 900 personer och förmedlade 11 500 bemanningskonsulter. 13 700 personer fick möjlighet till nytt jobb genom våra tjänster.
Ersättning Enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-01-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Lernia Bemanning AB (org.nr 556472-7013)
Arbetsplats Lernia bemanning
Jobbnummer 8345980
Observera att sista ansökningsdag har passerat.