Kundservicemedarbetare till Contact Center
Collector Bank / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Collector Bank i Göteborg,
Malmö,
Stockholm eller i
hela Sverige Vill du arbeta med att ge service i världsklass på Nordens mest innovativa och digitala bank? Då kan Collector Bank vara något för dig!
TJÄNSTEN
I takt med vår starka tillväxt söker vi nu medarbetare till vårt Contact Center som idag består av drygt 45 engagerade och kunniga medarbetare. Tillsammans med dina kollegor kommer du vara Collector Banks ansikte utåt mot kund där ni ansvarar för inkommande ärenden via telefon, mail och chatt från våra privatkunder och partners. Ärendena rör främst fakturafrågor avseende e-handel och kreditkort med fokus på den svenska marknaden.
Tjänsten är en tillsvidareanställning med start omgående eller enligt överenskommelse. Vi erbjuder goda utvecklingsmöjligheter, löpande kompetensutveckling, aktiv satsning på god hälsa, gemensamma aktiviteter utanför arbetsplatsen samt en stimulerande arbetsmiljö i trevliga lokaler i centrala Göteborg.
Vi SÖKER DIG SOM
Är serviceminded och arbetar alltid för kundens bästa.
Har erfarenhet av att arbeta med kundservice sedan tidigare, gärna via telefon.
Är gymnasieekonom eller har likande utbildning samt har en ekonomisk förståelse.
Har god datorvana och har lätt att lära nya system.
För att lyckas i tjänsten behöver du vara en kommunikativ serviceperson som alltid strävar efter att leverera förstklassig service. Vidare trivs du med att arbeta självständigt och du tar dig an nya uppgifter med en positiv inställning. Du är även prestigelös och tycker om att arbeta i en social och föränderlig miljö i ett högt tempo.
En självklarhet för dig som söker är att du känner igen dig i våra kärnvärden Entreprenörskap, Engagemang och Etik.
OM COLLECTOR BANK
Collector är en nischbank som erbjuder nytänkande finanslösningar för privat- och företagskunder. Innovation är en av våra största drivkrafter. Med snabbhet, flexibilitet och teknik i fokus anpassar vi tjänster och utvecklar nya lösningar utifrån våra kunders behov. Verksamheten omfattar privatlån, kreditkort, betallösningar för e-handel och detaljistkedjor, factoring, företagskrediter, fastighetslån, kredithantering och inlåning. Vår starka företagskultur, präglad av entreprenörskap, engagemang och etik har bidragit till obruten tillväxt i 15 år. Sedan starten 1999 har vi utmanat och utvecklat branschen i Norden.
ANSÖKAN
Sista ansökningsdag är den 21 augusti. Du är välkommen att ansöka omgående då intervjuer och urval kommer att ske löpande. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Carina Regnér på telefonnummer 010 -161 00 00. Ansökningar tas emot via vår hemsida: collector.se/karriar " Medarbetare till Contact Center".
VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2016-07-12ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-08-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJosef Bosaeus 0737120483
josef.bosaeus@collectorbank.seFöretagCollector Bank
AdressCollector Bank
Östra Hamngatan 24
41109 Göteborg
KontorsadressÖstra Hamngatan 24, Göteborg
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2950863
Observera att sista ansökningsdag har passerat.