Kundservicemedarbetare till BancTec, deltidsvik

Hero AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2013-06-25

Företaget
BancTec är en global ledare inom betalnings- och dokumentsbearbetning samt teknik-relaterade tjänster. BancTec har hjälpt tusentals kunder i 50 länder för att förenkla hanteringen av information, affärsprocesser och IT-infrastruktur.
Tack vare sin innovativa strävan tillsammans med kunskaper inom hårdvara och mjukvara har gjort att deras tjänster automatiserar komplexa affärsprocesser för företag världen över. BancTec arbetar nära sina kunder för att skräddarsy lösningar efter kundens behov och det har resulterat i starka kundrelationer som BancTec är stolta över.

Om jobbet
I tjänsten som kundservicemedarbetare får du chans att visa upp dig från din allra mest kommunikativa sida. I arbetet hanterar du ärenden från både företags- och privatkunder. Det är viktigt att du oavsett kund ger ett professionellt och trevligt bemötande ? det ska vara en positiv upplevelse att få hjälp av dig. Vidare tror vi att du som söker tycker om att bemöta och hjälpa människor samt har ett genuint intresse för service. Dessutom är det viktigt att du har rätt attityd, du är positiv, framåt och sätter alltid kundens behov i fokus. Till din hjälp har du två teamledare som ger dig all den coachning och stöttning du behöver för att utvecklas i rollen som kundservicemedarbetare.

Möjligheter
En möjlighet för dig som vill utvecklas inom kundservice och samtidigt få en inblick i arbetet kring bankfrågor.

Kvalifikationer
För att lyckas i denna roll behöver du brinna för att ge service och ha en mycket god kommunikativ förmåga. Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom kundservice är meriterande. Som person föredrar du en arbetsmiljö där det händer mycket och du förväntas arbeta med en hög servicenivå. Du är noggrann, en duktig organisatör och problemlösare och trivs med att arbeta i en flexibel organisation. Du ska ha mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift samt goda kunskaper i Office-paketet.

Arbetstider, omfattning och tillträde
Arbetet är på deltid under kontorstider med start 16 september. Anställningen är ett vikariat fram till årsskiftet och du kommer att vara anställd som konsult hos Hero.
Sök jobbet
Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan.

Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Daniel Engblom på telefon 08-684 25 230

Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Deltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Klicka på denna länk för att göra din ansökan
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Daniel Engblom, Konsultchef 08-684 25 230 rekrytering@hero.se

Företag
HERO AB

Adress
HERO AB
Liljeholmstorget 7
11419 STOCKHOLM

Kontorsadress
Liljeholmstorget 7
STOCKHOLM

Jobbnummer
1592017

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero AB: