Kundservicemedarbetare Teknisk Support till Tre
Hi3G Access AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hi3G Access AB i Stockholm,
Täby,
Södertälje,
Norrtälje,
Uppsala eller i
hela Sverige Vi på Tre tror att livet blir roligare om vi upplever det tillsammans med andra. Därför arbetar vi varje dag för att göra det enklare för våra 2 miljoner kunder att dela sina upplevelser, åsikter och känslor med andra. Vi är övertygade om att det är kulturen på Tre som är huvudingrediensen för vår framgång. Tack vare detta har vi utsetts till en av Sveriges bästa arbetsplatser. Under 2018 har vi på Tre bytt lokaler till ett helt nybyggt hus bredvid Globen i södra Stockholm där alla vi på Tre ges bättre möjligheter att mötas, samverka och interagera. Varmt välkommen till Tre.
Nu letar vi efter dig som vill leverera service i världsklass och bidra till att göra Tre Customer Service till Sveriges bästa kundservice.
Som Kundansvarig i Tech Support arbetar du med att ta emot inkommande samtal och hjälpa våra kunder med frågor av en teknisk karaktär över telefon. Det rör primärt sig om bredband, reparation och 3Växel. Det innebär att du tar ägandeskap för våra kunders ärenden och ser till att lösa alla situationer på bästa sätt, samtidigt som du är effektiv i ditt arbete. Våra kunder ska alltid få ett trevligt, proffsigt bemötande och snabb service.
Vem är du?
Som person är du flexibel och prestigelös. Har ett genuint intresse för teknik och drivs av att lära dig mer. Du är självklart service minded och drivs av att ge våra kunder bästa möjliga hjälp med deras utmaningar. Du brinner för kreativt tänkande och är inte rädd för att testa på något nytt.
Vidare behöver du ha förmågan att jobba i ett högt tempo och vara beredd att jobba där behov finns. Du gillar att ta initiativet och är en sann Team Player. Tidigare erfarenhet av reparation, bredband och Mitel-baserade växellösningar är starkt meriterande.
För att lyckas behöver du ha:
• Tidigare erfarenhet från något typ av service- eller teknikyrke.
• Är flexibel, prestigelös och initiativtagande.
• Intresse för teknik och viljan att lära dig mer.
• Serviceförmåga med kunden i fokus.
• Är ansvarstagande och förstår att ägandeskap är avgörande för nöjda kunder.
• Behärskar svenska och engelska i tal och skrift
Vi erbjuder:
Är du den vi söker ger vi dig de redskap du behöver för att lyckas i Tech Support. Tjänsten inleds med en introduktionsutbildning om bredband, reparation och 3Växel. Vi jobbar hårt för att nå våra mål och firar våra segrar. Om du gillar en informell men samtidigt proffsig miljö kommer du garanterat att trivas här.
Vid frågor om tjänsten, kontakta Karl Dahlström
Varaktighet, arbetstid
• -
Publiceringsdatum2020-02-17ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-04-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagHi3G Access AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Hi3G Access AB (org.nr 556593-4899)
Arbetsplats Tre
Jobbnummer 5100688
Observera att sista ansökningsdag har passerat.