Kundservicemedarbetare/kontorskoordinator

Hermelin It-Partner Ab (huvudkontor) / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hermelin It-Partner Ab (huvudkontor) i Stockholm

Hermelin är en strategisk IT-partner som hjälper små och medelstora företag att fokusera på sin kärnverksamhet genom att erbjuda outsourcing av hela eller delar av kundföretagets IT-avdelning. Hermelin IT-partner AB grundades år 2000 och är idag ca 20 medarbetare. Kontoret är lokaliserat bredvid Microsofts lokaler i Kista/Akalla. För mer information, besök vår hemsida: www.hermelin.com.
Vi söker nu efter en ansvarsfull och kvalitetsmedveten kundservicemedarbetare/ kontorskoordinator. Arbetsuppgifterna kan delas in i tre huvudområden; kundservice, kontor och reception, där tjänstens tyngdpunkt ligger på kundservice. Detta ger växlande och varierande arbetsuppgifter, där du får en betydande och viktig ”allt-i-allo” funktion.
Dina arbetsuppgifter innebär bland annat att:
• ta emot inkommande samtal, hantera kundserviceärenden och uppläggning av nya kunder och avtal
• välkomna besökare och sköta inkommande och utgående leveranser samt hantering av kontorsmaterial, post och poolbil
• ordningshållande av kök, labb och lager
Du kommer att ansvara för arbetsuppgifterna självständigt efter befintliga processer och rutiner och dessutom ha ett nära samarbete med övriga avdelningar som försäljning, ekonomi och teknik. Denna roll är mycket central, då du både har kontakt med våra kunder och en koordinerande kontorsfunktion för våra medarbetare.
Vi söker dig som har:
• ett brinnande intresse för service och en utpräglad servicekänsla både i telefon och i möte med människor
• datorvana, främst Word och Excel, samt gärna ett teknikintresse
• goda kunskaper i engelska
Du behöver ingen tidigare erfarenhet då vi lär upp dig på plats. Det är dock meriterande, inget krav, om du har någon form av serviceerfarenhet.
Som person är du strukturerad och slutför alltid de uppgifter som du blivit tilldelad. Du är noggrann och lägger stor vikt vid att leva upp till en hög kvalitetsnivå. Vidare är du trygg i dig själv och har fallenheten för att se saker ur andras perspektiv. Du har en positiv grundinställning och har förmågan att arbeta tillsammans med andra människor.
Start: Omgående
Kontaktperson: Åsa Wehlin, 070-770 40 78
Sista dag att ansöka är 7 december 2009
Skicka ansökan till: jobb@hermelin.com
Sök tjänsten omgående, då vi går igenom ansökningar löpande, och tjänsten kan tillsättas inom kort.

Publiceringsdatum
2009-12-02

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2009-12-07
Ange följande referens när du ansöker: kundservice
Ansökan kan skickas till e-postadress: jobb@hermelin.com

Företag
HERMELIN IT-PARTNER AB (HUVUDKONTOR)

Adress
HERMELIN IT-PARTNER AB (HUVUDKONTOR)
FINLANDSGATAN 52
16474 KISTA

Kontorsadress
FINLANDSGATAN 52
KISTA

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-59460800
E-postadress: info@hermelin.com

Jobbnummer
546415

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hermelin It-Partner Ab (huvudkontor)

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hermelin It-Partner Ab (huvudkontor):