Kundservicemedarbetare Karlstad
Framtiden i Sverige AB / Kundservicejobb / Karlstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Karlstad,
Hammarö,
Forshaga,
Grums,
Kil eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Framtiden i Sverige AB i Karlstad,
Hammarö,
Grums,
Kil,
Kristinehamn eller i
hela Sverige Har du ett stort tekniskt intresse? Är du en social person som drivs av att hjälpa och stötta kunder med felsökning och merförsäljning? Då ska du söka tjänsten idag!
Publiceringsdatum2021-04-28ArbetsuppgifterSom kundservicemedarbetare kommer du ha en bred och varierande roll där dina arbetsuppgifter bland annat består av:
• Hantering och prioritering av felanmälningar och frågor från kunder, både via telefon, mail och hemsidans chattfunktion
(Exempel på fel som skulle kunna uppstå är buggar, uppkopplingar eller rent av handhavande felaktigheter.)
• Registrera och ta emot beställningar från kunder
• Hantera orders som kommer in via webshopen
Som nyanställd kommer du få stöttning och vägledning av dina kollegor i teamet. Du kommer få sitta med för att lyssna och lära första dagarna för att sedan bli mer självgående och ta emot egna samtal/ärenden.
Dina främsta arbetsverktyg är dator och telefon så vi ser att du som söker tjänsten har en god social förmåga.
På sikt finns även möjligheter att vara med och driva och vidareutveckla deras webbshop, så finns det intresset så ses det som meriterande.
Om företagetVår samarbetskund är en väletablerad lokal aktör som arbetar med att skräddarsy olika lösningar till kunders kassasystem samt diverse onlinelösningar. Det finns en ambition att växa och man jobbar mot alla branscher och med allt från små, medel till stora kunder. Företaget har utöver sin verksamhet här i Karlstad, säljare som utgår från Stockholm och Göteborg.
Företaget har tre värdeord som man lever efter, det är:
Lösningsorienterad - Nyfikenhet. Ha den genuina viljan att lösa kunders problem med hög kvalité
Kundfokus - Vara hjälpsamma och positiva i kundkontakter och leverans
Enkelhet - Tydlighet ut mot kund.
ProfilDu som söker denna tjänsten ska ha ett genuint tekniskt intresse, tycka om att arbeta med kundsupport och felsökning. Du brinner för god service och strävar mot hög kvalité.
För att lyckas i rollen ser vi också att du har en god social kompetens samt god datavana.
Skallkrav:
• Tekniskt intresse
• God datavana
• Svenska och engelska i tal och skrift
Meriterande:
• Kunskaper inom affärssystemen, Visma och Salesforce
• Tidigare erfarenhet av att arbeta med kundsupport och eller försäljning
• Teknisk utbildning
Om företagetFramtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.
Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.
AnställningsvillkorStart: Enligt överenskommelse
Lön: Enligt överenskommelse
Ort: Karlstad
Arbetstider: 08.00-17.00
Välkommen med din ansökan redan idag. Vi behandlar våra ansökningar löpande.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-05-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagFramtiden i Sverige AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ZR_44382_JOB".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Framtiden i Sverige AB (org.nr 556686-5142)
Arbetsplats Framtiden AB Karlstad
Jobbnummer 5757811
Observera att sista ansökningsdag har passerat.