Kundservicemedarbetare, huvudkontoret i Borås
NetOnNet AB / Butikssäljarjobb / Borås
2012-10-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundservicemedarbetare, huvudkontoret i Borås" (publicerad 2012-12-19) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos NetOnNet AB i Borås,
Göteborg,
Trollhättan,
Jönköping,
Varberg eller i
hela Sverige Vill du arbeta i en otroligt spännande bransch på ett av Sveriges största hemelektronikföretag med världens kanske roligaste produkter? Vi söker nu kundservicemedarbetare till huvudkontoret i Borås.
Avdelningen består i dagsläget av 25 personer som hanterar alla inkommande kundkontakter via telefon, chat och mail för både Sverige och Norge. Arbetet sker i högt tempo med hög servicekänsla.
Vi söker dig som är lyhörd, målinriktad och trivs med service, support och försäljning. Inställningen "vad kan jag hjälpa dig med?" ska genomsyra hela ditt arbete. Vi strävar efter att hela tiden förbättra servicenivån genom att aldrig sluta lära och se vårt arbete ur kundens ögon.
Publiceringsdatum2012-10-12KvalifikationerDu ska ha minst gymnasieutbildning, tidigare erfarenhet från något serviceyrke och då gärna detaljhandel, du är van vid att sälja antingen över telefon eller i butik. Erfarenhet från hemelektronikbranschen är meriterande.
Du är en person som är utåtriktad och har lätt för att skapa kontakt med andra människor. Du är initiativrik och vill bidra till en hög trivsel på avdelningen. Struktur, ordning och noggrannhet är personliga egenskaper som är viktiga för dig. Du har hög integritet och ansvarskänsla i ditt arbete och är positiv och hjälpsam som person. Att vara serviceinriktad är en självklarhet för dig och du brinner för att hjälpa kunden.
PC-vana samt goda kunskaper i Officepaketet är ett krav. Har du erfarenhet från affärssystemet Jeeves ses det också som meriterande.
Du har goda kunskaper i svenska språket (tal och skrift). Engelska är vårt koncernspråk och det är därför viktigt att du behärskar engelska i både tal och skrift.
Dina arbetsuppgifterHantering av alla förekommande arbetsuppgifter på en kundserviceavdelning såsom:
• Telefonförsäljning (ingående försäljning)
• Leveransfrågor
• Service- och reklamationsärenden
• Produktrådgivning
• Andra förekommande administrativa uppgifter
Arbetstid
Arbetstiden är förlagd dagtid (vardagar) efter schema, 32 h/vecka. Tjänstegrad 80%.
Placering: NetOnNets huvudkontor i Borås.
Kontaktperson för detta jobbHar du frågor om tjänsten kontakta Jennifer Ala-Katara på telenr 033-488 400. Maila din ansökan till
jennifer.alakatara@netonnet.com . Märk ansökan med "Kundservicemedarbetare".
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid/Deltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
jennifer.alakatara@netonnet.comKontaktJennifer Ala-Katara, 033-488 400,
jennifer.alakatara@netonnet.comFöretagNetOnNet AB
AdressNetOnNet AB
Box 1716
50117 BORÅS
KontorsadressBockasjögatan 12
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 033-488400
Faxnummer: 033-488420
Jobbnummer 1364284
Observera att sista ansökningsdag har passerat.