Kundservicemedarbetare, huvudkontoret i Borås

NetOnNet AB / Butikssäljarjobb / Borås
2012-10-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundservicemedarbetare, huvudkontoret i Borås" (publicerad 2012-12-19) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos NetOnNet AB i Borås, Göteborg, Trollhättan, Jönköping, Varberg eller i hela Sverige

Vill du arbeta i en otroligt spännande bransch på ett av Sveriges största hemelektronikföretag med världens kanske roligaste produkter? Vi söker nu kundservicemedarbetare till huvudkontoret i Borås.

Avdelningen består i dagsläget av 25 personer som hanterar alla inkommande kundkontakter via telefon, chat och mail för både Sverige och Norge. Arbetet sker i högt tempo med hög servicekänsla.

Vi söker dig som är lyhörd, målinriktad och trivs med service, support och försäljning. Inställningen "vad kan jag hjälpa dig med?" ska genomsyra hela ditt arbete. Vi strävar efter att hela tiden förbättra servicenivån genom att aldrig sluta lära och se vårt arbete ur kundens ögon.

Publiceringsdatum
2012-10-12

Kvalifikationer
Du ska ha minst gymnasieutbildning, tidigare erfarenhet från något serviceyrke och då gärna detaljhandel, du är van vid att sälja antingen över telefon eller i butik. Erfarenhet från hemelektronikbranschen är meriterande.

Du är en person som är utåtriktad och har lätt för att skapa kontakt med andra människor. Du är initiativrik och vill bidra till en hög trivsel på avdelningen. Struktur, ordning och noggrannhet är personliga egenskaper som är viktiga för dig. Du har hög integritet och ansvarskänsla i ditt arbete och är positiv och hjälpsam som person. Att vara serviceinriktad är en självklarhet för dig och du brinner för att hjälpa kunden.

PC-vana samt goda kunskaper i Officepaketet är ett krav. Har du erfarenhet från affärssystemet Jeeves ses det också som meriterande.

Du har goda kunskaper i svenska språket (tal och skrift). Engelska är vårt koncernspråk och det är därför viktigt att du behärskar engelska i både tal och skrift.

Dina arbetsuppgifter
Hantering av alla förekommande arbetsuppgifter på en kundserviceavdelning såsom:
• Telefonförsäljning (ingående försäljning)
• Leveransfrågor
• Service- och reklamationsärenden
• Produktrådgivning
• Andra förekommande administrativa uppgifter

Arbetstid
Arbetstiden är förlagd dagtid (vardagar) efter schema, 32 h/vecka. Tjänstegrad 80%.

Placering: NetOnNets huvudkontor i Borås.

Kontaktperson för detta jobb
Har du frågor om tjänsten kontakta Jennifer Ala-Katara på telenr 033-488 400. Maila din ansökan till jennifer.alakatara@netonnet.com . Märk ansökan med "Kundservicemedarbetare".

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid/Deltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan skickas till e-postadress: jennifer.alakatara@netonnet.com

Kontakt
Jennifer Ala-Katara, 033-488 400, jennifer.alakatara@netonnet.com

Företag
NetOnNet AB

Adress
NetOnNet AB
Box 1716
50117 BORÅS

Kontorsadress
Bockasjögatan 12

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 033-488400
Faxnummer: 033-488420

Jobbnummer
1364284

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från NetOnNet AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos NetOnNet AB: