Kundservicemedarbetare
Tele2 Sverige AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Tele2 Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Sollentuna,
Tyresö eller i
hela Sverige Letar du efter ett jobb med goda möjligheter att utvecklas långsiktigt? Då har du kommit helt rätt! Vi söker nu dig som vill arbeta med kundservice till våra befintliga och nya privatkunder.
Vi söker just nu Kundservicemedarbetare till våra två avdelningar: Sälj och Save. I höst öppnar vi upp ett helt nytt kontor i centrala Sundsvall och nu söker vi dig som vill vara med oss på resan att nå vårt mål mot Sveriges nöjdaste kunder.
Ansvarsområden:
Som medarbetare i vårt Sälj-team blir du en del av ett team på 15 drivna kollegor som tillsammans jobbar mot uppsatta mål och tävlar mot andra team på Kundservice. Du arbetar med service och försäljning till nya och befintliga privatkunder, främst via inkommande samtal. I teamet jobbar vi aktivt med försäljning och för att trivas tror vi att du, precis som vi, älskar att utvecklas tillsammans och nå nya höjder. Våra säljare har en avgörande roll i att öka värdet både för oss och kunden genom behovsanpassad försäljning.
Som medarbetare i vårt Savedesk-team ansvarar du för att behålla våra kunder och verka för ett stort affärsmannaskap i teamet och mot våra kunder. Genom att hantera inkommande samtal och hitta kundanpassade lösningar som förhindrar churn, är du delaktig i att avdelningens mål uppnås. Även utgående samtal till kunder som valt en annan kommunikationsväg kan förekomma. Vi strävar alltid efter att lösa kundens ärende vid första kontakten, verka för nöjdare kunder, en positiv kundupplevelse samt skapa ett mervärde för kunden och företaget.
Kvalifikationer:
För att lyckas i rollen tror vi att du har:
Gymnasial utbildning
Tidigare erfarenhet inom service och/eller försäljning
Förmåga att uttrycka dig flytande i svenska och engelska
Är en van datoranvändare som på ett pedagogisk sätt kan förklara lösningar till kund.
Har du dessutom erfarenhet av telefonförsäljning, kundservice/support så är det meriterande.
Som person tror vi att du är positiv och drivs av att arbeta mot uppsatta mål i en resultatinriktad miljö. Du är tydlig i din kommunikation, har lätt för att samarbeta och är lyhörd för att leverera och överträffa våra kunders behov. Är du en person som ser möjligheter och som vill fortsätta utvecklas och lära, så tror vi att det här kan vara rätt utmaning för dig!
Vi erbjuder dig:
Stimulerande arbete med härlig teamkänsla
Ett coachande och närvarande ledarskap
Gedigen grundutbildning och kompetensutveckling
Coachning och en framgångsrik samtalsstruktur
Bra förmåner och stora möjligheter till bonus, provision och karriärutveckling!
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, med varierande arbetstider under vardagar och helger. Under hösten 2021 kommer vi att flytta in i helt nya lokaler mitt i centrala Sundsvall med utsikt över Selångers ån, perfekt anpassade för oss.
Välkommen med din ansökan senast den 4 april, 2021. Urval och intervjuer kommer att ske löpande och vi ser gärna att du kan börja hos oss under april-maj.
Varmt välkommen med din ansökan!
Vill du veta mer om Tele2 och oss som jobbar här, surfa in på
www.tele2.com/career och läs mer.
Publiceringsdatum2021-03-16Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-04-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanAdressTele2 Sverige AB
Torshamnsgatan 17
16440 Stockholm
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Tele2 Sverige AB (org.nr 556267-5164)
Torshamnsgatan 17 (
visa karta)
164 40 STOCKHOLM
Jobbnummer 5632487
Observera att sista ansökningsdag har passerat.