Kundservicemedarbetare

GoExcellent Sweden AB / Receptionistjobb / Stockholm
2010-12-10
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundservicemedarbetare" (publicerad 2011-02-15) ⬅️


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos GoExcellent Sweden AB i Stockholm, Solna, Kalmar, Göteborg, Östersund eller i hela Sverige

till ett nytt uppdrag på vår site i Stockholm
Att arbeta som agent innebär att hantera kundkontakter i enlighet med uppdragets villkor såväl som GoExcellents policys och riktlinjer.
Som medarbetare hos oss får du alla verktyg som krävs för att lyckas som medarbetare i ett serviceinriktat yrke genom utbildningar och kontinuerlig coachning. Som person bör du vara positiv, social, snabblärd, engagerad samt motiveras av ett högt arbetstempo och tydligt uppsatta mål. Du ska aktivt sträva efter en utveckling av dina resultat. Service och kundfokus är något som du tar för givet samt att lösa problem ser du som en utmaning. Du är proaktiv till naturen och är lyhörd för köpsignaler. Arbetet utförs i ett kontorslandskap där miljön genomsyras av säljanda och resultatfokus. Ett arbete hos oss innebär stor variation då bearbetning av såväl befintliga som nya kunder ingår i dina arbetsuppgifter.
Du rapporterar till Teamledare.
Du har:
Gymnasiekompetens
God datorvana, vilket är ett krav, samt goda kunskaper i MS Office.
Goda språkkunskaper i svenska, både muntliga såväl som skriftliga
Goda språkkunskaper i engelska, både muntliga såväl som skriftliga
Övriga språkkunskaper är meriterande.
Erfarenhet av försäljning och serviceyrken/kundtjänstarbete är ett krav
Som arbetsgivare ställer GoExcellent höga krav, men erbjuder samtidigt ett spännande och omväxlande arbete. Det är din personlighet, attityd och vilja att lära som är avgörande.
Tillsättning enligt överenskommelse, dock löpande under januari-mars. Tjänsternas omfattning är på heltid eller som extraarbete.
För mer information kontakta Operation Manager, Natalie Hernandez, eller HR Manager Sweden, Rebecca Styf,via 08-50104000.
Ansökan skickar du till jobbstabshagen@goexcellent.com . Vi vill ha din ansökan senast den 31 januari. Genomgång av ansökningar samt intervjuer sker löpande.
GoExcellent AB grundades år 2000 (under namnet Excellent AB) och har sedan dess etablerat sig som ett av Nordens tre ledande callcenterföretag. Efter en nyligen genomförd avknoppning från Aditrokoncernen är man idag en pionjär inom sitt område med ett helt nytt affärskoncept som på ett påtagligt sätt stärker kundernas konkurrenskraft.
Med runt 20 miljoner kundkontakter per år, 95 miljoner euro i omsättning, verksamhet på 13 orter och 3 000 medarbetare på lönelistan är man en av Nordens största arbetsgivare för ungdomar under 26 år, och på flera orter tillhör man de största privata arbetsgivarna.
Bland kunderna finns Canal Digital, DNA, Fortum, Gigantti, PlusTV och Telia. Huvudkontoret finns i Solna utanför Stockholm och man har callcenters i bland annat Kalmar, Piteå, Östersund, Köpenhamn, Oslo och Helsingfors, med ca 200-300 arbetsplatser vardera. GoExcellent är även etablerade i Belgien och Holland, framförallt som bemanningsföretag.

Publiceringsdatum
2010-12-10

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid/Deltid

Ersättning
Fast lön + rörlig lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-01-31
Rekryteringen kommer att genomföras löpande
Ange följande referens när du ansöker: Kundtjänst
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Operation Manager Natalie Hernandez, 08-50104000
Rebecca Styf, HR Manager, 08-50104000

Företag
GoExcellent Sweden AB

Adress
GoExcellent Sweden AB
Lindhagensterrassen 1
11218 Stockholm

Kontorsadress
Lindhagensterrassen 1
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-50104000

Jobbnummer
798041

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från GoExcellent Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos GoExcellent Sweden AB: