Kundservicehandläggare för Åhlens - via Xzakt, start 3/11

Xzakt Kundrelation AB / Kundservicejobb / Gävle
2025-10-03


Visa alla kundservicejobb i Gävle, Älvkarleby, Sandviken, Ockelbo, Ovanåker eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Xzakt Kundrelation AB i Gävle, Älvkarleby, Sandviken, Ockelbo, Hofors eller i hela Sverige

Är du nyfiken på människor, gillar att hitta lösningar och tycker att mode, skönhet och inredning låter som en kul grej att jobba med?
Då kan det här vara rätt jobb för dig. Just nu söker vi nya kollegor till vårt kundserviceuppdrag för Åhléns - varuhuset som hjälper Sverige med allt från det senaste modet till inredningsdetaljer för hemmet. Hos oss på Xzakt By Transcom i Gävle hjälper du deras kunder med allt från beställningar till medlemskap, och ser till att hela upplevelsen blir smidig - från klick till leverans.
Det viktigaste är inte vad du har gjort tidigare, utan vad du är sugen på att göra nu.
Kort om tjänsten Omfattning: 80%
Fast månadslön: 18 997 kr (över 24 år) / 16 386 kr (under 24 år) + OB-tillägg och möjlighet till bonus på toppen av lönen
Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning
Kollektivavtal: Call/Contact Center och Marknadsundersökningsföretag
Vi kräver inte erfarenhet, men vi tror att du är:
Nyfiken på människor
Skarp på att formulera dig på svenska och engelska (i tal och skrift)
En problemlösare med god systemvana
Taggad på att hjälpa andra med mode, skönhet och hemkänsla
Vad innebär jobbet? Hos oss handlar kundservice om att möta människor med omtanke och tydlighet - via telefon, chatt och mejl. Du får en betald grundlig utbildning och stöd från teamet under hela resan.
I praktiken innebär det att du:
Hjälper kunder via telefon, chatt och mejl
Svarar på frågor om beställningar, medlemskap, leveranser och villkor
Hanterar reklamationer, returer och andra kundärenden
Representerar Åhléns på ett schysst och lösningsorienterat sätt
Förmåner
En ordentlig introduktion plus löpande stöd från teamledare och kollegor
Ett team med härlig stämning - AWs, fika och firande av högtider är en självklarhet
Friskvårdsbidrag och kollegor du faktiskt kommer att sakna på helgerna
Praktisk info Arbetstider: Schemat läggs inom kundtjänstens öppettider, som är kl. 07:00-21:00, alla dagar i veckan.
Plats: Centrala Gävle
Start: 3 november


Hur fungerar ansökan?Vi tror mer på potential än på papper. Därför slipper du skriva CV och personligt brev - istället svarar du på några frågor som hjälper oss förstå vem du är och om vi passar ihop. Schysst, va?
Vi rekryterar löpande, så vänta inte - klicka dig vidare och sök redan idag!
Vi ser fram emot din ansökan och att kanske välkomna just dig till vårt team

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2026-03-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Xzakt Kundrelation AB (org.nr 556588-8913), https://www.xzakt.com/

Arbetsplats
Xzakt by Transcom

Kontakt
Sofie
sofie.hagelin@transcom.com

Jobbnummer
9539343

Prenumerera på jobb från Xzakt Kundrelation AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Xzakt Kundrelation AB: