Kundservicehandläggare
Sandviken Energi AB / Butikssäljarjobb / Sandviken
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Sandviken,
Ovanåker,
Gävle,
Hofors,
Ockelbo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sandviken Energi AB i Sandviken Är du kundorienterad och brinner för service? Är du intresserad av sälj eller teknik i ett kundservicesammanhang? Då kan den här rollen vara något för dig! Vi söker en Kundservicehandläggare som kan komplettera vårt engagerade team med nya styrkor.
Vi söker dig som är positiv, lyhörd, diplomatisk men framförallt har rätt kundkänsla: du vet vad bra kundservice är och hur man ger det. Du är duktig på att kommunicera, främst via telefon och e-post. Du har lätt för samarbete och kan skapa positiv energi mellan kunder och olika avdelningar. En del av jobbet består av administration där struktur, effektivitet och noggrannhet är viktiga komponenter. Vissa ärenden kan vara av känslig karaktär och det är viktigt att du är empatisk och professionell.
Vi vill öka den kognitiva mångfalden i vårt team och söker därför en person som kan stärka oss med erfarenhet av försäljning och/eller teknik i kundservice, samt andra erfarenheter och bakgrunder.
• Utbildning: Gymnasial utbildning inom relevant område alt. relevant arbetslivserfarenhet
• Arbetslivserfarenhet: 1+ år kundservice i liknande miljö
• Erfarenhet av försäljning och/eller teknik
• Språk: Flytande i svenska i tal och skrift och goda kunskaper i engelska är ett krav. Fler språk är meriterande.
Publiceringsdatum2019-03-21Dina arbetsuppgifterDitt uppdrag är att leverera utmärkt service till alla som kontaktar Sandviken Energis Kundservice på ett professionellt, vänligt och effektivt sätt.
• Hantera kundserviceärenden om alla våra nyttigheter via telefon, e-post, besök samt sociala kanaler.
• Kundkommunikation och administration i form av ärendehantering och återkoppling till kollegor och kunder.
• Rådgivning och merförsäljning
• Styr och driver kundärenden till andra affärsområden
• Hantera mer avancerade eller känsliga ärenden som kräver utredning och samarbete med andra avdelningar och affärsområden.
Inom Kundservice arbetar vi med egna ansvarsområden kopplade till våra arbetsuppgifter som t.ex. hantering av flyttanmälan, fakturafrågor, elhandel, hemsidan, dokumentation, skyddad identitet med mera.
Vi tillämpar löpande urval, skicka därför in din ansökan snarast.
Information till rekryteringskonsulter och annonssäljare: Vi har redan beslutat var vi vill synas med våra platsannonser samt vilket stöd vi vill ha i rekryteringen. Vi undanbeder därför kontakt i dessa syften.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-03-26
Ange följande referens när du ansöker: Kundservicehandläggare
FöretagSandviken Energi AB
KontorsadressGÄVLEVÄGEN 96
Jobbnummer 4683025
Observera att sista ansökningsdag har passerat.