Kundservicechef - Operation Sales till ledande koncern

Amga AB / Försäljningsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla försäljningsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Amga AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom kundservice, bank & finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på konsulttjänster, rekrytering och affärsutveckling. 
Denna tjänst är inom ramen av vår rekryteringsverksamhet. 
Vill du vara en del av Nordens mest ledande koncern inom sin bransch med huvudkontor i Stockholm? Är du engagerad, lyhörd och har en stark egen drivkraft?

Publiceringsdatum
2016-09-29

Dina arbetsuppgifter
I din roll som Team Manager - Operation Sales har du resultat - och budgetansvar och rapporterar direkt till ledningen.  

Du trivs med att leda dina medarbetare, driva projekt och kontinuerligt vidareutveckla ditt ansvarsområde. I avdelningen ansvarar du både för koncernens kundservice samt utgående verksamhet till befintliga kunder. Inkommande samtal, mailhantering, välkomstsamtal, inbokning av kunder i Sverige, merförsäljning kring koncernens tjänster och produkter är en del av avdelningens vardag.  

Du har personalansvar med individuella mål samt ansvar för att leda avdelningen emot gemensamma mål. Du driver avdelningen framåt och är ytterst ansvarig för att ständigt identifiera och ge förslag till nya förbättringar och stödja nya implementeringar.

Avdelningen består idag av ca 25 medarbetare. 

För att lyckas som i tjänsten behöver du

•        Ha erfarenhet av att framgångsrikt leda en avdelning inom kundtjänst och/eller innesälj

•        Ha ett tydligt affärsdriv samt en förmåga att se mönster och tendenser utfrån data & siffror 

•        Ha erfarenhet inom utgående verksamhet kring försäljning, meriteriande merförsäljning mot befintliga kunder

•        Ha förmåga att skapa delaktighet, processer och förstå flöden mellan inkommande samt utgående samtal och ärenden

•        Ha erfarenhet från att arbeta med diverse CRM system för kundservice - och/eller innesälj verksamheter

Om bolaget

Bolaget erbjuder dig en utmanande position i en inspirerande internationell arbetsmiljö där samarbete och snabba beslut är en del utav vardagen. Du sätter själv gräns för din egen utveckling där du förväntas styra din egen framtid.

Koncernen är internationell välkänd aktör på marknaden och ledande inom sitt affärsområde i Norden inom Hälsa, Vård & Omsorg. Mer information angående bolaget och tjänsten ges under intervju. 

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 20161024. Därav rekommenderar vi att du redan nu skickar in ditt CV samt personliga brev.

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta
Alexander Magnusson 08-551 118 71.

Varaktighet, arbetstid
Heltid -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-10-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
AMGA AB

Adress
AMGA AB
Svetsarvägen 8
17141 Solna

Kontorsadress
Svetsarvägen 8

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3075990

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Amga AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Amga AB: