Kundserviceadministratör sökes till TePe Nordic
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Är du en positiv person som tycker om att erbjuda dina kunder service av toppklass? Är du driven och handlingskraftig? Då ska du söka denna tjänst till TePe Nordic idag!
TePe Munhygienprodukter AB är ett svenskt företag grundat 1965. Sortimentet av mellanrumsborstar, tandborstar och tandstickor är framtaget i samarbete med tandvårdsexpertis med syfte att främja en god munhälsa. All design, utveckling och produktion bedrivs vid huvudkontoret i Malmö. Dotterbolag i sex länder och distributörer i över 60 länder marknadsför produkterna, som huvudsakligen säljs via tandvård, apotek och dagligvaruhandel. TePe har 300 anställda och en omsättning på 650 mkr (2016).
Publiceringsdatum2017-04-25Om tjänstenDu kommer i din roll att ha varierade arbetsuppgifter, uppgifter både externt mot företagets kunder och dels internt där du stödjer dina kollegor med diverse uppgifter. Du kommer bland annat att ansvara för den dagliga kundsupporten och orderadministration via telefon och mail, i detta ingår även ärende som har att göra ned övriga frågor och reklamationer ifrån kunder. Du kommer att ha kontakt med kunder främst inom dentalbranschen såsom grossister och kliniker men också apotekskedjor och dagligvaruhandeln.
Några av dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara:
• Administrativa uppgifter så som orderhantering, fakturering och systemuppdatering
• Säljstöd åt säljarna
• Vara en hjälpande hand vid aktiviteter som event, mässor och studiebesök
• Ansvara för mindre event och interna rundvandringar
Om dig
Vi söker dig som är lösningsorienterad, social och trivs med att ha många bollar i luften. Det är viktigt att du snabbt kan byta fokus och sedan hitta tillbaka till tidigare arbetsuppgifter. Du kommer att ingå i ett team på två personer så det är viktigt att du är en lagspelare samtidigt som du ska kunna arbeta självständigt. Vi ser gärna att du har arbetat med liknande uppgifter tidigare inom administration och framförallt att du är van vid att ha kunden i fokus.
Viktigt för tjänsten är:
• god social kompetens
• behärskar svenska och engelska flytande
• god vana av Office paketet
• Drivande personlighet
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
TePe erbjuder dig att bli delaktig i en spännande utveckling mot framtida mål. Du får möjligheten att arbeta med ett starkt varumärke i en organisation där man arbetar nära varandra och där alla hjälps åt.
Om anställningen
Tjänsten som kundserviceadministratör är ett konsultuppdrag med tillsättning omgående. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Till att börja med är uppdraget på 6 månader och för rätt person finns stora möjligheter att tjänsten övergår till en anställning direkt hos TePe Nordic!
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov, finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.
Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.
Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att
kontakta ansvarig rekryterare Annika Lantz på 0736 847372
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-05-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnnika Lantz
annika.lantz@adecco.se 0736-847372
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Södra Tullgatan 3
21140 MALMÖ
KontorsadressSödra Tullgatan 3
Jobbnummer 3457414
Observera att sista ansökningsdag har passerat.