Kundservice till Sunrise Medical
Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Göteborg
2024-04-05
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundservice till Sunrise Medical" (publicerad 2024-05-06) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Härryda eller i
hela Sverige Om Bravura:
Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss - som konsult eller rekryterad.
Publiceringsdatum2024-04-05Om tjänstenDen här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Sunrise Medical AB.
Om företagetSunrise Medical AB är idag ett av världens mest välkända företag vad gäller design, tillverkning och distribution av mobilitetsprodukter. Företaget arbetar specialiserat med produkter som manuella rullstolar, elrullstolar, rollatorer, scooters samt dynor och ryggar för bästa sittande och positionering. På kontoret i Sverige arbetar åtta medarbetare, därtill finns det fyra anställa som är positionerade runt om i landet.
Dina arbetsuppgifterI rollen som kundservice arbetar du huvudsakligen med ordermottagning och registrering i system där beställningar kommer in via telefon och mejl. Därtill agerar du support och besvarar kunders frågor som exempelvis kan handla om produktsortimentet, beställningar eller leveranser. Vidare ansvarar du för att uppdatera kunderna via mejl och telefon kring leveranser samt skicka ut leveransbesked vid eventuella förseningar.
• Hantera inkommande frågor och ärende via telefon och mejl
• Support kring företagets produkter
• Ordermottagning och registrering i system
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Tekniskt intresse
• Arbetslivserfarenhet av kundkontakt, kundtjänst eller kundsupport
• Grundläggande kunskaper inom Officepaketet
• Kunskap kring mobilitetsprodukter är meriterande
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift
För att trivas i rollen är du en målinriktad person när det kommer till att slutföra dina arbetsuppgifter. Du värdesätter öppen och direkt kommunikation med dina kollegor och trivs med att samarbeta och hjälpas åt för att uppnå det gemensamma målet. Dessutom är du duktig på att skapa och upprätthålla en välstrukturerad arbetsplan, vilket säkerställer att du kan utföra dina uppgifter noggrant och inom de angivna tidsramarna. Att kunna prioritera uppgifter och hantera flera uppgifter samtidigt ger dig energi, och du är noggrann när det gäller att hantera och se till detaljer.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt Överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail,
info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Ersättning Enligt överenskommelse.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-05-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Selina Fredin
selina.fredin@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 8590639
Observera att sista ansökningsdag har passerat.