Kundservice till Mediq i Kungsbacka
Made for Sales AB / Butikssäljarjobb / Kungsbacka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Kungsbacka,
Mölndal,
Göteborg,
Härryda,
Partille eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Made for Sales AB i Kungsbacka,
Mölndal,
Göteborg,
Partille,
Trollhättan eller i
hela Sverige Mediq Sverige AB är ett grossist- och distributionsföretag som dagligen levererar sjukvårdsartiklar
och medicintekniska produkter till sjukhus, vårdcentraler, sjukhem, äldreboende, skolor och direkt
hem till patienter. Mediq har ca 240 anställda i Sverige och huvudkontor och logistikcenter i
Kungsbacka. Vi har även verksamhet i Umeå, Stockholm, Uppsala och Örebro. Mer information finns
på vår hemsida
www.mediq.seMediq Sverige AB ingår i den nederländska koncernen Mediq BV. Mediq-koncernen är Nordeuropas
största distributör av vårdmaterial. Koncernen har idag verksamhet i 14 länder med totalt ca 2 500
medarbetare, mer information om koncernen finns på
www.mediq.comVi söker nya medarbetare till vår kundservice i Kungsbacka
Har du ett brinnande intresse och engagemang för service och kundrelationer? Se då hit!
Mediq Sverige söker nu tre nya medarbetare till sin kundservice i Kungsbacka. Som kundservicemedarbetare hjälper du Mediqs kunder med beställningar och leveranser samt säkerställer att rätt vara levereras till rätt pris, tidpunkt och plats. I kundservice uppgift ingår även till viss del rådgivning avseende produkter och dess användningsområde samt merförsäljning av Mediqs sortiment, som kundservice-medarbetare förväntas du därmed ta dig an dessa uppgifter.
Vidare som medarbetare inom kundservice har du en central roll och vidareförmedlar kundbehov och önskemål till resten av organisationen, så att hela affären kan vidareutvecklas. Mediqs kunder ska helt enkelt få bästa möjliga service.
Vi söker dig som;
• Brinner för vårdande kundrelationer, är representativ och skicklig i kundbemötande.
• Har erfarenhet av att arbeta med kundrelationer.
• Har servicekänsla, är lösningsorienterad, noggrann och lyhörd för kundens behov.
• Är flexibel och självständig samt trivs med att ta egna initiativ och har egna innovativa idéer.
• Har datavana. Goda kunskaper i MS Office är ett krav.
• Behärskar svenska och engelska och kan därmed uttrycka dig väl i både tal och skrift
Erfarenhet från vårdarbete/logistik eller liknande verksamhet är meriterande
För oss är det av stor vikt att du kan identifiera dig med våra kärnvärderingar Caring Heart, Customer Drive och Champion Spirit, då allt vi gör tar sin grund i dessa. Värderingarna innebär att vi alltid sätter patientens bästa i centrum, har en aktiv dialog och lyssnar på våra kunder samt har engagerade medarbetare och ett team där alla tar ansvar. Tillsammans med dig och våra kärnvärderingar ska vi uppnå vår vision att bli våra kunders och parters första val.
Arbetstiderna är förlagd mellan 07:00-17:00, måndag - fredag. Anställningen inleds med att du blir anställd som konsult hos Made for Sales i sex månader, med möjlighet till förlängning. Made for Sales är ett litet bemanningsföretag med nära och personliga relationer till sina konsulter och med seriösa uppdrag att erbjuda. Vi är måna om våra anställda och brinner för sälj och service!
Är du personen vi letar efter? Sänd in din ansökan, urval sker löpande och med start per omgående. Vid frågor kontakta Sara Sollerman på 0731-424889 eller
sara.sollerman@madeforsales.seSista ansökningsdag är 2017-01-07 men urvalet sker löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
Publiceringsdatum2017-12-08ErsättningMånadslön - Fast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-01-07
Ange följande referens när du ansöker: madeforsales461
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagMade for Sales AB
AdressMade for Sales AB
St Eriksgatan 63
11234 Stockholm
KontorsadressSt Eriksgatan 63
Jobbnummer 3843666
Observera att sista ansökningsdag har passerat.