Kundservice - Energibolag - Lund
Danda AB / Kundservicejobb / Lund
2024-02-01
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den aktuella platsannonsen "Kundservice - Energibolag - Lund" (sökbar t.o.m. 2025-06-01) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Lund,
Lomma,
Staffanstorp,
Burlöv,
Kävlinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Danda AB i Lund,
Malmö,
Eslöv,
Vellinge,
Landskrona eller i
hela Sverige Uppdraget är att svara i telefon, mail och chatt. Även kunna hantera lättare administrationsuppgifter såsom listor som ska registreras. Kundservicemedarbetare ska kunna manövrera en god service till våra kunder i telefoni, chatt och mail, hålla sig uppdaterade kring vårt utbud (produkter och tjänster), god systemkunskap (lätt för att se hur system ska användas), kunna formulera sig i skrift och hög grad av samarbetsförmåga. Stresståliga och förändringsbenägna personer krävs inom en kundservice i energibranschen. Våra värdeord är mod, ansvar och engagemang och dessa är vägledande i vårt arbete. Viktigt i uppdraget är också att bidra till att utveckla vår kundservicefunktion. Branschen är i förändring och vi är ett kul gäng.
Kravspecifikation:
Skallkrav:
• trevlig attityd,
• ansvarstagande,
• lösningsorienterade,
• serviceinriktade,
• samarbetsförmåga,
• tidigare erfarenhet av kundservice eller någon form av kundbemötande till konsument.
Börkrav:
• tidigare erfarenhet av energibranschen eller annan teknisk supporterfarenhet som krävt komplexa samtal.
• Kunna hantera komplicerade kundsamtal såsom kunder som har svårt att betala eller liknande oro.
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-07-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Danda AB (org.nr 559069-2249)
Arbetsplats Danda
Jobbnummer 8437364
Observera att sista ansökningsdag har passerat.