Kundrådgivare till Kundcenter
Swedbank Kundcenter / Ekonomijobb / Östersund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomijobb i Östersund,
Krokom,
Åre,
Ragunda,
Ånge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Swedbank Kundcenter i Östersund,
Piteå,
Stockholm,
Göteborg eller i
hela Sverige Kundcenter är den stora kontaktpunkten för merparten av bankens kunder. På våra fem orter, som har öppet dygnet runt 365 dagar per år, tar vi mot dryga fyra miljoner samtal, svarar på ca 500 000 mail och möter kunder i sociala medier och via chatt. Vårt övergripande mål är Sveriges bästa kundmöten inom Kundcenter i vår bransch.
Om jobbet Då kundnöjdhet är vårt största fokus blir ditt uppdrag som kundrådgivare hos oss att skapa mervärde för både nya och befintliga kunder. Du gör det genom att i varje samtal agera proaktivt och föreslå nya lösningar som överträffar kundens förväntningar. Du kommer att hjälpa våra kunder med ekonomiska frågor som främst handlar om våra produkter och tjänster samt guida kunder i våra digitala kanaler. Det är viktigt att du i varje möte skapar ett förtroende som leder till långsiktiga relationer och till att kunden har en sund och hållbar ekonomi över tid. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Våra öppettider är dygnet runt, men du kommer schemaläggas mellan kl 6:45-23:15. Vi har öppet årets alla dagar, vilket innebär att du kan bli schemalagd även på kvällar och helger.
Vi söker dig som Är positiv, brinner för service och har en egen drivkraft att nå uppsatta mål
Alltid gör ditt yttersta och triggas av sunda affärer, nöjda kunder och att överträffa förväntningar
Vill bidra till att utveckla våra kunders ekonomi genom hög kvalité och med kundnöjdhet som mål
Har en god förmåga att kommunicera i tal och skrift
Vi värdesätter erfarenhet från finansbranschen och har du Swedseclicens är det meriterande, men med ett eget ekonomiskt intresse kommer man också långt.
Varför jobba hos? Vi erbjuder en aktiv arbetsmiljö med många kollegor där du ingår i ett team. Du får ett nära ledarskap i form av en affärschef som coachar dig framåt för att nå dina individuella mål. Lika viktigt är ditt bidrag till teamet för gemensam framgång. Vi förväntar oss att du är öppen, enkel och omtänksam och att du bidrar med positiv energi och dina egna erfarenheter till teamet.
Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt.
Inte något för dig? - tipsa en kollega om jobbet!
Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare Tillsvidare
Publiceringsdatum2019-04-26ErsättningEnligt Överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-05-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktChef: Lisa Isklint +46 72 2304323
Chef: Ulrika Bergman +46 70 6187267
Finansförbundet: Mikael Mellström +46 8 58590000
SACO: Anna Hermansson +46 8 58590526
FöretagSwedbank Kundcenter
AdressSwedbank Kundcenter
10534 Stockholm
10534 Stockholm
Kontorsadress10534 Stockholm
Jobbnummer 4753774
Observera att sista ansökningsdag har passerat.