Kundkommunikatör/växeltelefonist
Coor Service Management / Receptionistjobb / Borlänge
2016-01-15
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundkommunikatör/växeltelefonist" (publicerad 2016-09-20) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Borlänge,
Falun,
Gagnef,
Säter,
Leksand eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Coor Service Management i Borlänge,
Falun,
Ludvika,
Sandviken,
Gävle eller i
hela Sverige Coor Service Management är Nordens ledande aktör inom service management. Bolaget är specialiserat på att leda, utveckla och effektivisera affärsstödjande servicefunktioner på kontor, i produktionsanläggningar, i fastigheter och i offentlig verksamhet. Bolaget har ca 6 600 medarbetare i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Belgien. Omsättningen är ca 7 200 MSEK.
Coor i Borlänge är inne i en expansiv fas och söker nu personal inför sommarsäsongen med start under våren och framåt. Anställningsformen är en behovsanställning.
För att vara aktuell för tjänsten krävs det att du kan vara tillgänglig på 75% under utbildningsperioden under ca 3 veckor.
Kulturen på Coor kännetecknas av en öppen, prestigelös och välkomnande atmosfär. Du erbjuds möjlighet att arbeta och utvecklas i ett innovativt företag med hög ambitionsnivå. Du kommer att få ta mycket eget ansvar, vara med och bygga upp och forma rutiner i en stimulerande miljö med varierande arbetsuppgifter.
Publiceringsdatum2016-01-15BakgrundVi vill att du är ansvarstagande, utåtriktad, social och tycker om att arbeta i en miljö som ställer höga krav på flexibilitet. Som kundkommunikatör ger du service bland annat inom telefoni med inkommande samtal. Coor arbetar hela tiden i framkant med att följa teknikens utveckling vilket också gör att kommunikationen kan komma att förändras genom tiden.
Ett krav är att du talar och skriver flytande både på svenska och engelska. Du måste även ha god datavana. I Borlänge är vi idag ca 100 personer som jobbar på vårt servicecenter i Kupolen och vi levererar våra tjänster dygnet runt.
Tidigare erfarenhet inom växeltelefoni och/eller kundtjänst är meriterande
Ansökningarna kommer bearbetas löpande och en del tjänster kan tillsättas innan ansökningstidens utgång, så vänta inte med att skicka in ansökan.
För mer information är du välkommen att kontakta:
Gruppchef Mikaela Hedén 010-5597509 alt
mikaela.heden@coor.com Teamledare Eleonor Trygg 010-5597512 alt
eleonor.trygg@coor.comUnionen Malin Danielsson
unionen-borlange@coor.comVaraktighet, arbetstid
Behovsanställning Ej specificerat
ErsättningEnligt kollektivavtal Callcenteravtalet
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-02-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagCoor Service Management
AdressCoor Service Management
Kupolen 107 D
78170 Borlänge
KontorsadressKupolen 107 D
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2618011
Observera att sista ansökningsdag har passerat.