Kundförvaltare Huddinge

D.Carnegie / Administratörsjobb / Huddinge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Huddinge, Botkyrka, Stockholm, Salem, Ekerö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos D.Carnegie i Huddinge, Stockholm, Södertälje, Sigtuna, Uppsala eller i hela Sverige

D. Carnegie & Co (publ) är ett bostadsfastighetsbolag som äger, förvaltar och utvecklar fastigheter och projekt. Fokus ligger på Stockholmsregionen. Fastighetsbeståndet består av drygt 18.000 lägenheter och cirka 1,4 miljoner kvadratmeter uthyrbar yta, varav 130 000 kvm kommersiell yta. Företaget förvaltar i egen förvaltning och har en egen beprövad modell för successiv och effektiv renovering av fastigheterna, som gör det möjligt att renovera enskilda lägenheter när dessa blir lediga. Vi har som mål att hela fastigheter och de områden de ligger i ska bli som nya när processerna är klara.
Bolagets aktie handlas på Nasdaq Stockholm.

D. Carnegie & Co har ca 240 anställda och vi finns på 19 orter i Mälardalsområdet. Läs mer om oss på www.dcarnegie.se.

Vi söker en engagerad KUNDFÖRVALTARE till våra områden i Huddinge
Vi erbjuder dig som vill jobba som kundförvaltare ett ansvarsfullt och stimulerande arbete. Du får möjlighet och jobba inom en utvecklingsorienterad organisation!

I denna roll är ditt övergripande ansvarsområde förvaltningsadministration och kundkontakter. Du arbetar som en självständig och flexibel resurs i förvaltningsteamet och bistår kontorschefen i det dagliga arbetet.

Dina övriga huvudsakliga arbetsuppgifter består av att ansvara för nya och befintliga hyresgäster. En stor del av arbetet består i kommunikation och kontakt med våra hyresgäster. En annan del av arbetet är att vara behjälplig vid ombyggnads- och renoveringsprojekt. Du hanterar hanterar störningar, vattenskador, försäkringsärenden och uthyrning av garage, p-platser och förråd. Du genomför även lägenhetsbesiktningar och ansvarar för kontakten med vår projektavdelning vid renovering av våra lägenheter. Andra arbetsuppgifter är att hantera felanmälningar och nycklar. Utöver detta är du administrativ och ekonomisk support, och du ansvarar för beställningar hos entreprenörer och leverantörer.

Arbetet innebär att lyssna på och skapa mervärden för våra kunder och se till att förväntningar infrias och gärna överträffas på ett kundorienterat och affärsmässigt sätt.

Lämplig utbildningsbakgrund är YH-utbildning till fastighetsförvaltare eller motsvarande. Tidigare erfarenhet från fastighetsförvaltning eller som fastighetsmäklare är en stor fördel. Alternativt är erfarenhet från service- eller säljyrke högt värderat. Utöver detta har du goda datakunskaper, och du behöver behärska svenska väl i både tal och skrift. Det är ett stort plus om du behärskar ytterligare språk. Du ska ha körkort.

Som person är du utpräglat serviceinriktad och har mycket driv - du gillar att ta egna initiativ och att ha många bollar i luften samtidigt. Lyhördhet och empati är viktiga egenskaper då vi arbetar med och i människors hem och bostad. Du trivs med varierande arbetsuppgifter och är van att arbeta såväl i grupp som ensam. Vi söker dig som är lyhörd, ansvarstagande, engagerad och affärsmässig!

Tjänsten är placerad i Vårby, men arbete i övriga områden i regionen ingår.

Tjänsten ska tillsättas snarast och löpande urval sker. Din ansökan önskar vi senast den 28 januari.

Vill du veta mer om tjänsten kontakta gärna vår områdeschef Nicklas Söderqvist, 070-7160508 eller vår HR-chef Marie Persson, 08-522 966 03.

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Publiceringsdatum
2018-01-10

Ersättning
Fast månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-01-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
D.Carnegie

Adress
D.Carnegie
Bäckgårdsvägen 5
14341 Vårby

Kontorsadress
Bäckgårdsvägen 5

Jobbnummer
3895585

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från D.Carnegie

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos D.Carnegie: