Kundflödesansvarig - Förbättrar flöden i Telias konsumentprocess
TeliaSonera Broadband Services Sweden / Säljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos TeliaSonera Broadband Services Sweden i Göteborg,
Jönköping,
Karlstad,
Malmö,
Norrköping eller i
hela Sverige Broadband Services Swedens huvudinriktning är massmarknadstjänster inom TV, Internet och Röst för anslutning av hem och företag samt hemmets kommunikation.
Vi är den största teleoperatören i Sverige med de mest nöjda kunderna. Men vi nöjer oss inte med det, vår service måste bli ännu bättre. Våra kunder är det mest värdefulla vi har och det är otroligt viktigt hur vi tar hand om dem och tillgodoser deras behov. Vi ska ge den absolut bästa servicen. Därför behöver vi dig som brinner för att arbeta med fokus på utveckling och förbättring av kundflöden, generella kundprocesser och arbetsflöden inom konsumentflödet.
Publiceringsdatum2012-10-02ArbetsuppgifterI rollen som Kundflödesansvarig inom Processutveckling Konsument jobbar vi mot målet "En kundupplevelse i världsklass" vilket innebär att allt vi gör utgår från kundens behov.
Dina arbetsuppgifter kan delas in i tre lite större områden:
• Ansvarar för att aktivt förvalta och utveckla kundflödenför att på kort och lång sikt kunna möta kundens behov.
Du kommer att fokusera på ledtider och gränssnitt för att optimera kundflöden samt dokumentera samtliga steg i kundflödet. Du bidrar också till ökad standardisering av våra kundprocesser.
• Är verksamhetens representant i uvecklingsprojekt och ansvarar för att designa och dokumentera kundflödet utifrån befintliga standardmoduler.
Du tar fram kravställning på IT och verksamhetsfunktioner. Ditt ansvarar innefattar också att dokumentera rutiner och användarinstruktioner för manuella aktiviteter. Det är du som säkerställer hur arbetsuppgifterna i produktion genomförs och vem som utför vad. Du är också delaktig vid överlämning av projektet till linjen.
• Godkänner och driver förbättringar av kundflöden som initierats av kund- eller medarbetare.
Vi erbjuder dig
Du får möjligheten att arbeta på marknadens mest framgångsrika företag som erbjuder tjänster och produkter i världsklass. Du får möjlighet att påverka hur vi på Telia hanterar våra produkter och erbjudanden genom ditt deltagande i design, utvecklings och förbättringsarbetet. Du blir en av dem som bidrar till både nöjdare kunder och medarbetare.
Vi söker dig som har
Högskoleutbildning på minst 120 poäng eller motsvarande.
Vi ser att du har 3-5 års relevant erfarenhet inom process- och verksamhetsutveckling för massmarkandsflöden. För att lyckas i rollen har du erfarenhet av projektarbete samt projektmetodik, det är meriterande med projektledarutbildning. Vi ser också att du har dokumenterad erfarenhet av förändringsledning, det är meriterande med LEAN-metodik. Du har god kommunikativ förmåga i det svenska och engelska språket såväl i tal som i skrift. Har du dessutom god analytisk förmåga kommer du trivas i rollen.
Vem är du?
Som kundflödesansvarig besitter du mycket goda kunskaper inom process samt har stor erfarenhet av att leda och delta i projekt. Vi söker dig som är personlig, pålitlig och professionell samt brinner för kundens engagemang. Du har förmågan att förankra och skapa förändring. Rollen kräver att du kan bryta ned komplexa problem, identifiera rotorsaker, skapa, generera och förankra förbättringsidéer samt prioritera bland förbättringar.
Så ansöker duDu skickar in din ansökan via länken nedan, "skicka ansökan".
Har du frågor om tjänsten kan du kontakta Lenita Andersson på telefon 070-211 13 63, men vi tar inte emot ansökningar via email.
Urval och intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag.
Välkommen till oss på Telia!
Arbetstider och omfattningHeltid
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-11-01
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLenita Andersson, +46 70 211 13 63
FöretagTeliaSonera Broadband Services Sweden
AdressTeliaSonera Broadband Services Sweden
10663 Stockholm
Jobbnummer 1354515
Observera att sista ansökningsdag har passerat.