Kundcentermedarbetare
Upplands-Bro kommun / Receptionistjobb / Upplands-Bro
2012-01-23
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundcentermedarbetare" (publicerad 2015-04-10) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Upplands-Bro,
Järfälla,
Sollentuna,
Upplands Väsby,
Sigtuna eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Upplands-Bro kommun i Upplands-Bro,
Upplands Väsby,
Håbo,
Stockholm,
Huddinge eller i
hela Sverige Upplands-Bro kommun söker dig som vill delta i utvecklingen av kommunens kundcenter.
Kundcenter är den första kontakten för våra kunder med kommunen en enkel väg in, snabb service, givande dialog och effektiv handläggning.
Kundcenter utgör navet i kommunens kommunikation med medborgarna och ingår i Kommunstyrelseförvaltningens kommunikationsavdelning.
Vi erbjuder dig en arbetsplats med varierande arbetsuppgifter, högt tempo, glada kollegor som väntar på att just
Du ska börja. Vi finns i nyrenoverade moderna lokaler med ny teknik i kommunhuset vid Kungsängens centrum.
Vi söker Dig som har erfarenhet inom Samhällsbyggnadsförvaltningens verksamhetsområden.
Du som söker tjänsten kommer att ha en central roll i utvecklingen av kundcenter och kommer att vara kontaktperson gentemot Samhällsbyggnadsförvaltningen men även arbeta med ärenden till övriga förvaltningar.
Kanske är du nyutexaminerad, arbetat på en förvaltning under några år och vill pröva på något nytt.
Publiceringsdatum2012-01-23Dina arbetsuppgifterSom medarbetar i vårt kundcenter kommer du att får arbeta med allt från att ge vägledning till att handlägga ärenden. Exempel på uppgifter är:
• Ärendehandläggning
• Allmän samhällsinformation
• Ta emot ansökningar
• Ge support till e-tjänster
• Hantera synpunkter och felanmälningar
Kvalifikationer
• Slutförd gymnasieutbildning.
• God kunskap om kommunal verksamhet.
• Mycket god allmänbildning.
• Du har mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på både svenska och engelska.
• Du är en erfaren datoranvändare, mycket van vid informationssökning samt goda kunskaper att arbeta med it-baserade system som används inom kommunal verksamhet.
Det är meriterande om du har:
• Vidareutbildning inom Samhälsbyggnadsförvaltningens verksamhetsområden
• Erfarenhet av kundtjänstarbete
• Kunskap i andra språk än svenska och engelska. Framförallt finska, arabiska eller somaliska.
Dina personliga egenskaperI rekryteringsprocessen kommer vi att lägga stor vikt vid bra bemötande att du är serviceinriktad och att du har kulturell medvetenhet då du kommer att ha många kontakter med allmänhet, näringsliv och föreningar.
Du är en lugn och stabil person som arbetar fokuserat och är kontrollerad i stressituationer.
Du har förmåga att arbeta självständigt och förstår värdet av teamarbete.
Du kan snabbt anpassa dig till ändrade omständigheter och är villig att bredda din kompetens.
För mer information kontakta Susanne Schenström, Kundcenterchef, 08-58169221
susanne.schenstrom@upplands-bro.seTjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Vi tillämpar individuell lönesättning.
Rekrytering kommer att ske löpande och vi vill därför ha din ansökan senast 2012-02-06.
Tillträde enligt överenskommelse.
Mer information om kommunen hittar du på
www.upplands-bro.se.Fackliga företrädare:
Via kommunens växel: 08- 581 690 00
Vi kommer att genomföra denna rekrytering inom ramen för kommunens egna resurser. Vi ber därför vänligen rekryteringskonsulter att inte ringa för att erbjuda sina tjänster.
När du söker ett jobb hos oss i Upplands-Bro kommun vill vi att du använder dig av vårt rekryteringsverktyg. Du påbörjar din ansökan genom att klicka på "ansök" längst ned i annonsen.
Arbetstider och omfattningDag , Heltid , Tillsvidareanställning
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagUpplands-Bro kommun
AdressUpplands-Bro kommun
Furuhällsplan 1
19681 Kungsängen
Jobbnummer 1136624
Observera att sista ansökningsdag har passerat.