Kundcentermedarbetare - extrajobbet för dig som vill göra skilln
Telge Energi AB / Butikssäljarjobb / Södertälje
2016-11-08
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundcentermedarbetare - extrajobbet för dig som vill göra skilln" (publicerad 2017-08-17) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Telge Energi AB i Södertälje,
Stockholm,
Nacka,
Göteborg eller i
hela Sverige Telge Energi är ett miljömedvetet företag med drygt 170 000 kunder. Vi säljer enbart el som produceras av sol, vind och vatten till privatpersoner och företag i hela Sverige. Nu söker vi nya kollegor till vårt kundcenter. Ett passande jobb för dig som studerar och samtidigt vill göra en insats i miljöfrågor.
Dina arbetsuppgifter Du är en ambassadör för Telge Energi och kommer vara avgörande i hur våra kunder uppfattar oss. Till vårt kundcenter ringer både befintliga och nya kunder och din uppgift är att hjälpa dem. Frågorna som kommer in till kundcenter handlar om allt från vad Telge Energi gör för miljön, hur elmarknaden fungerar till fakturafrågor. Du får utbildning och personligt stöd och ett gäng glada medarbetare till din hjälp.
Tjänsten är en timanställning, arbetstider är varierande mellan kl 08.00-20.00, passen är 4-9h långa. Rikttid är ca 20 timmar i veckan.
Personliga egenskaper Du har en grundläggande positiv inställning och trivs med att prata med människor. Med god samarbetsvilja och social kompetens har du förståelse för olika behov hos våra kunder. Du är intresserad av människor, utåtriktad och engagerad samtidigt som du har förståelse för den affärsmässiga delen av företaget. Kontakten med kunden sker per telefon och därför är det avgörande att du behärskar det svenska språket väl. Självklart känner du igen dig i våra kärnvärden - öppen, enkel, personlig och modig.
Krav - Erfarenhet av försäljnings- eller serviceyrken.
• Talar svenska obehindrat.
• Gymnasieutbildning.
Meriterande - Erfarenhet av kundservice.
• Flerspråkig.
Kontakt Vill du veta mer om tjänsten kontakta Niklas Hjalmarsson, kundcenterchef, 08-550 23070. Har du frågor kring rekryteringsprocessen, kontakta Mats Elfdahl, HR-specialist, 08-550 220 75. Fackliga kontaktpersoner är Anneli Stenke 08-550 222 61, Vision och Johan Ekwall, SACO tfn 08-550 22 000.
Vi har redan gjort vårt medieval och vill inte bli kontaktade av andra säljbolag.
Sista ansökningsdag Vi arbetar löpande med rekryteringen till den här tjänsten, därför vill vi naturligtvis ha din ansökan så snart som möjligt men senast 18 november 2016.
Varaktighet, arbetstid
Timanställning Visstid
Publiceringsdatum2016-11-08Ersättning Enl avtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-11-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktNiklas Hjalmarsson
FöretagTelge Energi AB
AdressTelge Energi AB
Box 633
15127 Södertälje
KontorsadressBox 633
Jobbnummer 3150229
Observera att sista ansökningsdag har passerat.