Kundansvarig rekryterare med entreprenörsanda
Humblestorm Staffing AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Humblestorm Staffing AB i Stockholm,
Sollentuna,
Upplands Väsby,
Upplands-Bro,
Eskilstuna eller i
hela Sverige Humblestorm Bemanning & Rekrytering söker en rekryterare med kundansvar som brinner för tjänsteförsäljning, rekrytering och vill vara med och utveckla ett framgångsrikt företag på den svenska bemanningsmarknaden.
OM FÖRETAGET
Humblestorm Bemanning & Rekrytering jobbar med uthyrning av personal och rekrytering till roller inom marknadsföring och försäljning. Företaget är en avknoppning från kommunikationsbyrån Humblestorm Event & Kommunikation som vi fortfarande arbetar nära. Vi har spännande kunder i olika branscher och våra kontaktpersoner är ofta marknadschefer och HR-ansvariga.
Har du jobbat med tjänsteförsäljning och rekrytering samt har ett intresse av eller erfarenhet från marknadsföring? Vi är ett entreprenörsdrivet, positivt och professionellt team som söker en ny medarbetare. Vi erbjuder dig en plattform som du kan växa med!
ARBETSBESKRIVNING
Som Kundansvarig rekryterare på Humblestorm Bemanning & Rekrytering kommer du ansvara för hela processen från införsäljning till rekrytering och löpande coachning av våra bemannade konsulter. Tillsammans med företagets ägare och ledning förutsätts du ta en aktiv del i att utveckla Humblestorms affär och verksamhet. Du kommer ha mycket att säga till om och vara delaktig i de beslut som rör verksamheten och vilka investeringar som ska göras för att uppnå lönsam tillväxt.
Exempel på arbetsuppgifter:
• Du kommer självständigt driva försäljningsprocessen och lägga upp din strategi för nykundsbearbetning och merförsäljning hos befintliga kunder.
• Ansvara för hela rekryteringsprocessen från framtagande av kravprofil till anställning.
• Löpande coachning av konsulter i uppdrag.
• Ansvara för prognoser och uppföljning samt ha en övergripande bild av företagets ekonomi.
• Kontinuerligt bidra med idéer på hur företaget kan utvecklas och genomföra beslutade aktiviteter.
PERSONLIGA EGENSKAPER
Som till alla våra uppdrag söker vi dig som är driven, ansvarstagande och social. För att passa för tjänsten tror vi dessutom att du har följande egenskaper:
• Självgående och trivs med stort eget ansvar och strävar efter att utveckla företaget och dig själv.
• Trivs med försäljningsansvar och triggas av att arbeta mot uppsatta mål.
• Har lätt för att skapa relationer och inge förtroende.
• Du är en naturlig ledare och trivs med att coacha andra.
• Affärsfokuserad med känsla för vad som driver affären.
• Organiserad och strukturerad med god känsla för ekonomi.?
ERFARENHET & KOMPETENS
Vi tror att du som söker tjänsten har minst 2 års arbetslivserfarenhet och relevant utbildning. Dessutom tror vi att du har följande erfarenheter:
• Erfarenhet från att självständigt driva hela rekryteringsprocesser.
• Erfarenhet från tjänsteförsäljning.
• Meriterande är erfarenhet från marknadsföring och förståelse för marknadsorganisationer.
• Du är van att arbeta med dator och MS Office.
Publiceringsdatum2011-05-17Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön + rörlig lön
Enligt överenskommelse.
Så ansöker duAnsökan sker via företagets webbplats.
Ange följande referens när du ansöker: 89828
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktCecilia Landsberger, VD, 0706668324,
cecilia.landsberger@humblestorm.seFöretagHUMBLESTORM STAFFING AB
AdressHUMBLESTORM STAFFING AB
JUNGFRUGATAN 56
11444 STOCKHOLM
KontorsadressJUNGFRUGATAN 56
STOCKHOLM
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-6662324
E-postadress:
cecilia@landsberger.se Jobbnummer 935702
Observera att sista ansökningsdag har passerat.