Kundansvarig inom personlig assistans
God Assistans i Mitt AB / Sjukvårdschefsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla sjukvårdschefsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos God Assistans i Mitt AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige .
God Assistans bedriver personlig assistans för kunder över hela Sverige och är ett företag med stort hjärta och hög kompetens vars medarbetare brinner för sitt arbete och har lång erfarenhet inom assistans. Att värna om sina medarbetare och förenkla tillvaron för deras kunder är kärnan i företagets verksamhet som kännetecknas av personligt bemötande, hög tillgänglighet, omtanke och öppenhet. Läs gärna mer på
www.godassistans.se God Assistans i Mitt förstärker nu sitt team och söker en kunnig och relationsskapande kollega till vårt kontor i Sundbyberg.
Som kundansvarig på God Assistans kommer du att samordna den personliga assistansen utifrån företagets kunder och assistenters önskemål. Du kommer ha ett personalansvar för assistenterna och stötta kunder i utformningen av deras assistans.
Rollen är variationsrik och utvecklande där ingen dag är den andra lik. Dina arbetsuppgifter kommer vara starkt knutna till den operativa delen av verksamheten och du får ansvar för bland annat personal, arbetsmiljö, rekrytering, schemaläggning, genomförandeplaner och kontakt med myndigheter. En stor del av ditt arbete är också att vara bollplank för kunder och deras anhöriga. Till hjälp i ditt dagliga arbete har du arbetsledare i dina assistentgrupper, ett team bestående av erfarna kollegor, jurist, liksom lön och ekonomifunktioner. Du rapporterar direkt till VD och har mycket frihet under ansvar.
God Assistans söker dig som:
• Är relationsskapande, serviceinriktad och har ett genuint och brinnande intresse för människor.
• Är en naturlig lagspelare men också trivs att självständigt planera och driva ditt arbete framåt i enlighet med God Assistans värderingar och målsättningar.
• Du ska trivas med att bolla flera processer parallellt så din strukturerings- och prioriteringsförmåga behöver vara på topp.
• Minst 2 års erfarenhet av liknande roll inom LSS.
God Assistans värnar om en schysst och samtida personalpolitik samt att medarbetare ska må bra och trivas på arbetet. Deras anställda erbjuds generösa villkor gällande friskvård, flexibilitet i sitt arbete och utrymme att göra det lilla extra för sina kunder. Du kommer också erbjudas regelbundna utbildningar relevanta för rollen och din personliga utveckling.
Utbildning inom området humaniora och ledarskaps/chefserfarenhet är relevant men stor vikt läggs även på dina personliga egenskaper.
Vi fodrar ett utdrag från belastningsregistret innan anställning.
Frågor om tjänsten kan ställas till:
Charlotte Templeton- VD God Assistans i Mitt:
charlotte.templeton@godassistans.seVi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan annonsens slutdatum. Vänligen bifoga CV och personligt brev i din ansökan.
Ersättning Fast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-11-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare God Assistans i Mitt AB (org.nr 556883-2538)
Arbetsplats God Assistans i Sverige AB
Jobbnummer 8158497
Observera att sista ansökningsdag har passerat.