Kundansvarig

Stunder Sverige AB / Administratörsjobb / Umeå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Umeå, Vännäs, Nordmaling, Vindeln, Robertsfors eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Stunder Sverige AB i Umeå, Vallentuna, Stockholm, Södertälje, Flen eller i hela Sverige

Stunder bekämpar den utbredda ensamheten bland äldre. Vi befinner oss tidigt i vår startup-resa och söker dig som vill vara med och bygga ett framgångsrikt företag som kan göra verklig skillnad för människor - varje dag.
För att nå vår vision lanserar vi inom kort en egenutvecklad digital plattform som kommer att vara central i vår tjänst och ge oss möjligheten att hjälpa fler. Genom att matcha äldre med eldsjälar skapar vi förutsättningar för meningsfulla relationer och öppnar dörren för upplevelser, teaterbesök, promenader, social samvaro och mycket mer. Vårt erbjudande är ett komplement till traditionell äldreomsorg och erbjuds i hela Sverige.

Publiceringsdatum
2022-04-26

Dina arbetsuppgifter
I tjänsten som kundansvarig är du ansvarig för matchnings/rekryteringsprocessen - att hitta rätt sällskap till våra kunder och anhöriga samt överträffa deras förväntningar kring tjänsten och vår kundservice. Då vi är en startup är du på ett naturligt sätt med och bidrar i företagets alla delar som kommunikation och marknadsföring, utvecklingsprojekt och administration. På Stunder arbetar vi teambaserat i nära samarbete, men rollen rymmer också stor frihet och utrymme för kreativitet.
Eftersom vi är ett ungt företag finns det stora möjligheter att utvecklas och växa med företaget.

Bakgrund
Du har vana av att arbeta med kundkontakter och drivs av att skapa relationer och göra skillnad. Vi ser gärna att du har några års erfarenhet från rekryterings- och bemanningsbranschen med kompetens inom matchning, intervjuer och kvalitetssäkring. Du är självgående och trivs med administrativt arbete.
Högskoleutbildning inom ekonomi, personalvetare, eller motsvarande är meriterande.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Teamet
Du kommer att ingå i ett team som har lång erfarenhet både från äldreomsorgen och att starta och driva tillväxtbolag. Stunder är ett avknoppat företag som ingår i en koncern (Aleva omsorg) med ca 200 anställda och verksamhet inom äldre- och handikappomsorgen. Genom innovation ska vi bygga framtidens äldreomsorg.
Vi ser gärna att du bor i Umeå men vi är ett digitalt företag och för rätt sökande är vi öppna för arbete på distans.

Vid frågor, ring Aron Kristoffersson 070-680 87 89 eller Frida Nilsson 070-680 87 82.

Välkommen med din ansökan och CV senast 2022-05-22 till jobb@stunder.se. Märk kundansvarig. Urval sker löpande så sök redan idag.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-05-22

Adress
Stunder Sverige AB
Björnvägen 17
90640 Umeå

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Kundansvarig".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Stunder Sverige AB (org.nr 559302-7229)
Björnvägen 17 (visa karta)
906 40  UMEÅ

Ansökan
E-post: jobb@stunder.se

Jobbnummer
6574530

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Stunder Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Stunder Sverige AB: