Kredithandläggare Till Internationellt Bolag

Mybw Office Management AB / Bankjobb / Stockholm
2020-01-14
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kredithandläggare Till Internationellt Bolag" (publicerad 2020-03-11) ⬅️


Visa alla bankjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Mybw Office Management AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Sollentuna, Uppsala eller i hela Sverige

Innehar du fingertoppskänsla gällande siffror och ekonomi? Är du även drivande och vill leverera service i världsklass? Då kan detta vara något för dig! Vi söker nämligen åt kunds räkning en kredithandläggare som har både intresse för människor och finanser.

BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER

Som kredithandläggare ingår du i ett tight team där du kan bolla dina funderingar och idéer med dina kollegor samtidigt som du har stort eget ansvar över dina arbetsuppgifter. Här trivs dem som tycker samarbete är viktigt men likaså har ett driv för att utvecklas, både självständigt och tillsammans med företaget.

Huvudfokuset ligger på kreditbedömningar mot företagskunder. För att leverera denna tjänst på bästa sätt har du både mejl och telefonkontakt med personerna det berör. Du kommer även ingå i olika säljteam där du tillsammans med säljare åker till kunder inför uppdrag. Du kommer ansvara över processer som innehåller invecklade bedömningar och analyser kring krediter, sätta upp avtalsförslag, följa uppsatta riktlinjer och mål, administrera och se till att processerna avslutas på topp.

Företaget ligger i fräscha lokaler i Stockholm beläget nära både tunnelbana- och bussförbindelser.

KVALIFIKATIONER OCH EGENSKAPER

Vi ser att du har liknande arbetserfarenhet sedan tidigare. Antingen har du arbetat som kredithandläggare eller arbetat nära kring kredithantering. Du får även gärna ha arbetat med någon typ av service eller B2B. Utbildningsmässigt har du gått en ekonomisk linje eller dylikt.

Du som person är nyfiken och driven att lära dig. Här gäller det att både ekonomi och service ligger dig nära hjärtat. Annars ser vi att du är en ansvarstagande problemlösare som vill dela med dig av dina kunskaper. Tillsammans med dina kollegor vill du utveckla arbetsplatsen. Du har lätt att uttrycka dig i tal och skrift samt har goda kunskaper i svenska och engelska.

ÖVRIGT

Start: Enligt överenskommelse

Omfattning: Heltid

Arbetstid: Kontorstider

Plats: Stockholm

Känns du som rätt person för rollen? Sök då tjänsten redan idag! Rekryteringsprocessen och intervjuer sker löpande och sköts via Office Management. Ansökningar kommer ej behandlas via mejl utan vi ombeder dig söka tjänsten via ansökningsverktyget. Tillsättning sker snarast möjligt.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2020-01-14

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-06-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
MYBW Office Management AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Mybw Office Management AB (org.nr 559058-8207), http://www.officemanagement.se

Arbetsplats
Office Management bemanning och rekrytering

Jobbnummer
5041197

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Mybw Office Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Mybw Office Management AB: