Kredit och Kundservicehandläggare Norge
Resurs Bank AB / Receptionistjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Resurs Bank AB i Helsingborg,
Malmö,
Borås,
Stockholm,
Sollentuna eller i
hela Sverige Resurs Bank är marknadsledande inom kund-finansiering för detaljhandeln. Våra olika lojalitetskort finns i många tusen butiker landet runt samt i övriga nordiska länder. En av våra mest kända uppfinningar är räntefritt som vi lanserade i Sverige redan på 1980–talet. Vi servar också med CRM lösningar och presentkort. Privatlån är en annan av våra framgångsrika produkter, och vårt nya Supreme Card Gold, är ett av marknadens mest laddade Master Card med poäng på alla inköp.
Kunderna är det viktigaste för oss och vikten av att erbjuda bra produkter och bra service på vår kundserviceavdelning kan inte nog betonas.
Arbetsuppgifterna består främst av att serva våra kunder med högklassig service via telefon med tillhörande administration, det är främst inkommande samtal. Vi använder telefonen som vårt främsta arbetsverktyg. Då det är lugnare på telefonen varvar vi inkommande samtal med olika sorters administration såsom mail, brev, förinkassohantering mm. Varje samtal är en utmaning där du skall sträva mot att ge kunden bästa möjliga service. En av våra främsta värderingar är â€?Kunden är kungâ€?.
Krav erfarenhet/egenskaper
• Utbildning på gymnasienivå, gärna högskoleutbildning
• Mycket goda kunskaper i det Norska språket och gärna ett annat nordiskt språk (Danska, Finska, Svenska), både i skrift och tal
• Datavana
• Telefonvana
• Erfarenhet inom försäljning eller liknande är ett plus
• Du älskar att ge service
• Du ska vara flexibel och tycka om tempo
• Du ska kunna arbeta kvällar och helger
Den vi söker är en person som har tillräckligt med energi att leverera varje dag och som har en stor portion nyfikenhet och mod att våga testa oprövad mark.
Vi har redan idag en hög nivå inom det aktuella området och är därför bara intresserade av riktiga toppresterare till denna tjänst.
Vi har en platt, värderings- och målstyrd organisation och förespråkar självgående medarbetare med stark initiativkraft. Som stöd i vardagen har vi våra ledstjärnor som genomsyrar allt vårt arbete. Hos oss blir du en del av vår sammansvetsade arbetsgrupp där vi har som mål att ha kul och trivas på jobbet.
• Ansökan-
Vil du søke stillingen som kundetjenestemedarbeider på vår Norske avdeling, Vennligst send din CV og personlig brev (skrevet på Norsk) til:
ajdin.talic@resurs.seUrvalet görs löpande så ansök så fort som möjligt. Arbetet påbörjas med en betald internutbildning som varar i ca 2 veckor.
OBS du skall behärska det Norska språket både i tal och skrift.
Vill du veta mer om tjänsterna kontakta:
Gruppchef kundservice utland
Ajdin Talic
E-postadress:
ajdin.talic@resurs.sePubliceringsdatum2008-09-11Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
Varierande arbetstider
ErsättningFast lön
Individuell Lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2008-10-30
Ansökan kan skickas till e-postadress:
ajdin.talic@resurs.seFöretagRESURS BANK AB
AdressRESURS BANK AB
BOX 22209
25024 HELSINGBORG
KontorsadressEKSLINGAN 9
HELSINGBORG
KontaktuppgifterTelefonnummer: 042-382000
Jobbnummer 309037
Observera att sista ansökningsdag har passerat.