Koordinerande kontorsvärd till börsföretag
Perido Skills AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Beskriver du dig själv som en organisatorisk och driven person vars arbete alltid genomsyras av världsklassig service? Skulle du trivas i en central och koordinerande roll där du är spindeln nätet? Då tycker jag att du ska läsa vidare!
Publiceringsdatum2016-02-16BeskrivningPerido söker just nu efter en kontorsvärd till en av våra kunder. Kunden är ett börsföretag med huvudkontor i USA och är idag en av de ledande aktörerna gällandes leverans av handel och börsteknologi till bolag i nästan hela världen. Tjänsten är placerad i Stockholm med lokaler i utkanten av innerstaden.
Här erbjuds en fantastik möjlighet för den som vill ta sig an en mer ansvarfull och utvecklande roll inom service och administration. Som kontorsvärd blir du en del av ett mindre team som huvudsakligen sköter företagets internservice där du kommer ha en central och koordinerande roll. Din vana att hålla många bollar i luften och goda öga för prioritering är till stor fördel i denna tjänst då du ansvarar för en rad arbetsuppgifter som bland annat innebär:
Ta emot bud- sköta dagsavslut och hantera fakturor
Ansvara för ärendeninkorgen samt ta emot ärenden per telefon och se till att ärendena delegeras till någon i gruppen
Huvudkontakt med företagets leverantörer rörande Helpdesk och kontorsmaterial, exempelvis telefoner, abonnemang, tidningsprenumerationer, visitkort, trycksaker
Se till att medarbetarna i gruppen tidrapporterar
Planera och schemalägga inför nästkommande vecka
Vi ser gärna att du som söker trivs med att organisera, ta ansvar och har en förmåga att fånga upp detaljer i dina arbetsuppgifter. Du är snabbtänkt, presitgelös och open minded samtidigt som du förstår vikten av ha koll på och följa de regler och policys som råder inom företag. Utöver detta kommer dina goda kunskaper i engelska underlätta för dig i denna tjänst då de flesta av företagets system är på engelska samt att företagets internationella medarbetare kan behöva assistans när de är på besök.
Kravprofil för detta jobb• Avslutad gymnasial utbildning
• 2-3 års erfarenhet av servicearbete, t.ex. receptionist, administratör
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska
Meriterande
• Tidigare arbetat inom en internationell verksamhet
Tjänstens omfattning och tillträdeHeltid. Tillvidare med start omgående.
Så ansöker duSkicka din ansökan med bifogat CV via e-post till
rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 13127SH i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl (
fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Referensnummer för detta jobb13127SH
Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar.
Kontaktuppgifter för detta jobbE-post ansökan:
rekrytering@perido.seÖvriga frågor:
fraga@perido.seVaraktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: 13127
Ansökan kan skickas till e-postadress:
rekrytering@perido.seFöretagPerido Skills AB
AdressPerido Skills AB
Stora Nygatan 27
11127 STOCKHOLM
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress:
rekrytering@perido.se Jobbnummer 2674206
Observera att sista ansökningsdag har passerat.