Koordinator till storbank i Solna
Cleverex Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Cleverex Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Huddinge,
Järfälla eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2022-01-27Om företagetPå Cleverex Bemanning arbetar vi med att rekrytera och hyra ut rätt medarbetare till rätt kund. Vårt största fokus ligger på våra kunder, konsulter och kandidater och vårt mål är att du som kandidat ska känna att du hamnat helt rätt!
Om tjänstenVår kund är en av Sveriges största banker och nu söker vi en koordinator. Du kommer tillhöra ett bolag inom banken, som är en av Nordens ledande kapitalförvaltare. Kontoret finner du i Arenastaden, Solna och här kan du förvänta dig en modern arbetsplats med både restaurang, gym och härliga kollegor. I den här rollen kommer du arbeta nära ledningsgruppen och stötta upp i administrativa sysslor, som kommer variera från dag till dag. Till en början kommer du vara på plats för att få en riktigt bra introduktion. När du blivit mer bekväm i rollen finns det möjlighet att stundtals arbeta hemifrån.
För den här tjänsten kommer du initialt att komma in som konsult och arbeta via Cleverex Bemanning. Ambitionen är att du kommer gå över till banken efter 6 månader, förutsatt att samarbetet känns bra från båda håll.
Du erbjuds
• Kollektivavtal och schyssta villkor redan som konsult
• En chans att komma in i en spännande och omväxlande del av banken
• Stora utvecklingsmöjligheter i din roll, genom att ta större ansvar och visa framfötterna
• Närvarande konsultchef som du utnyttja som bollplank eller stöd om du vill
Dina arbetsuppgifterI din roll som koordinator kommer du att stötta upp VD-assistenten och ledningsgruppen med administration och koordinering. Exempelvis kommer du att:
• Boka in konferenser & resor samt ordna med reseräkningar
• Kontakta IT-support om kollegorna behöver hjälp
• Boka in ledningsgruppsmöten
• Arkivera, hålla en god struktur och säkerställa att det är ordning och reda
• Vara en hjälpande hand i onboarding av nyanställda
• Beställa kontors- och IT-material.
Sett till arbetsuppgifterna innebär det att du kommer ha en varierande roll där du trivs som bäst ifall du är en person som gillar att ta initiativ, vågar ta kontakt och testa dig fram för att hitta olika lösningar på främmande uppgifter
Profil• Tidigare har arbetat som exempelvis receptionist
• Eller dig som har administrativ vana i kombination med ett servicerelaterat yrke
• Kan kommunicera obehindrat i svenska & engelska, då det är i de språken kommunikationen sker
• Det är starkt meriterande om du jobbat som assistent tidigare och/eller har erfarenhet av bank
• För denna tjänst kommer du ombes visa upp ett belastningsutdrag och genomgå en kreditkontroll
Som person tror vi att du är en servicestjärna av rang och du har en positiv inställning. Du tar gärna initiativ i ditt arbete, vågar testa på olika arbetssätt och arbetar proaktivt. Vidare tror vi att du är en orädd person som inte har problem med att kontakta obekanta kollegor. Det som kan vara lite obekvämt ser du som en rolig utmaning. Allt detta gör du med stor noggrannhet - då du värderar vikten av arbetet du sitt er med.
Övrig information• Start: Enligt överenskommelse
• Slut: 6 månader som konsult, dock är behovet långsiktigt
• Omfattning: Heltid, 38.5 h/v
• Plats: Solna Stockholm
Rekryteringsprocessen hanteras av Cleverex och vi hänvisar alla frågor till
rekrytering@cleverex.se .
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-02-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagCleverex Sverige AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "222".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Cleverex Sverige AB (org.nr 556903-9166),
https://cleverex.se/ Arbetsplats Cleverex Bemanning AB
Kontakt Ronak Rahamian
ronak.rahamian@cleverex.se Jobbnummer 6286000
Observera att sista ansökningsdag har passerat.