Koordinator till Stockholm

SafeTeam / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SafeTeam i Stockholm, Göteborg, Mölndal eller i hela Sverige

Till vår avdelning Retail- & Rikskunder,som jobbar med kunder med rikstäckande avtal med oss,söker vi nu två koordinatorer.

Om SafeTeam
SafeTeam är ute på en spännande tillväxtresa där vi skapar trygghet och säkerhet för våra kunder. Vi är idag ca 180 personer som varje dag levererar riktigt bra service till våra kunder. På SafeTeam jobbar vi med allt som har med säkerhet i fastigheter att göra, från passersystem, lås och larm till kameraövervakning, inbrottsskydd och brandskydd. Som anställd hos oss omfattas du av kollektivavtal, så du behöver inte tänka på saker som pensionsavsättningar och försäkringar.

Vi arbetar medvetet för att skapa en arbetsmiljö och kultur som ger hög trivsel för alla medarbetare. Vi tror att man kan göra fantastiska saker tillsammans när man trivs och mår bra på sin arbetsplats.

På SafeTeam möts du av vänliga, engagerade och servicefokuserade kollegor och vi lever våra värderingar; Schyssta, Servicefokuserade och Säkra.

Om affärsområdet Retail- & Rikskunder
I helt nya och ljusa lokaler i Sickla köpkvarter sitter SafeTeams Retail- och Rikskundsorganisation. Vi jobbar med kunder över hela Sverige som har rikstäckande avtal med oss, exempelvis flera stora butikskedjor. Nu söker vi två nya medarbetare.

Vi som jobbar inom affärsområdet samarbetar mycket och ser det som naturligt att hjälpa varandra. Detta innefattar avlastning av varandras arbetsuppgifter vid semestrar och högt tryck. Därför är det viktigt att du, precis som vi, är flexibel och ser arbetet på avdelningen som en helhet. Vårt täta samarbete fungerar väl och är en naturlig del av vardagen.
Affärsområdet består av totalt två koordinatorer, två projektörer, tre kundansvariga samt affärsområdeschef.

Du rapporterar till affärsområdeschefen för Retail- & Rikskunder.

Om rollen
Att vara koordinator innebär att du är spindeln i nätet. Du har ett brett samarbete med kunder, leverantörer och SafeTeams personal i hela Sverige.

Du bemannar vår e-post och kundtjänsttelefon där du hjälper våra kunder och tekniker. Ärenden kan handla om felanmälan, projektfrågor, fakturafrågor, tekniska frågor, reklamationer eller beställningar. Till din hjälp har du tekniska projektörer samt kundansvariga inom varje område. Du tar aktivt lärdom av dessa och upprättar lathundar för att underlätta ditt arbete.

Du följer upp utförda serviceärenden inom avtalenoch upprättar statistik som presenteras för övriga inom affärsområdet veckovis.

Du ansvarar för att säkerställa att ärenden blir utförda enligt tidsplan. Övriga på affärsområdet lämnar löpande över ärenden till dig och du ser till att de utförs enligt gällande rutiner t.ex. genom att boka resurser, göra inköp av material och tjänster från leverantörer, skapa ärenden i ärendehanteringssystem, säkerställa fakturor från leverantörer och fakturera.

Du tar aktivt till dig och vill lära dig mer om teknik, kalkylering och instruktioner till kunder och tekniker, samt avlastar övriga inom affärsområdet i administrativa sysslor. Du är även ansvarig för inköp av kontorsmaterial samt post och paket. Du kontrollerar kontorets leverantörer, såsom städfirma och pappersåtervinning.

Personliga egenskaper och erfarenhet
Vi vill se att du är driven och ansvarstagande. Du slutför alltid det du påbörjat och har viljan att leverera i alla lägen.Du värderar relationer högt och vill alltid ge god service, både till kunder och kollegor. Du anstränger dig för att förstå tekniken och är nyfiken påatt ständigt lära dig nya saker.
Ordning och reda är naturligt för dig. Du följer alltid regler och processer samt förbättrar löpande ditt sätt att arbeta.

Vi söker dig med- nyfikenhet och vilja att lära dig nytt
• erfarenhet av kundrelationer och försäljning B2B
• förmåga att "hålla många bollar i luften samtidigt"
• förmåga att vara ordningsam och ansvarskännande
• vilja att hålla hög service mot såväl kunder som kollegor
• teknisk förståelse
• god datorvana
• förmåga att arbeta både självständigt och i grupp.

Det är även meriterande med- erfarenhet från säkerhetsbranschen
• produktkännedom inom CCTV/passersystem/lås/larm/jalusier
• B-körkort
• erfarenhet av projekt/projektledning
• kunskaper i nätverk
• kunskaper i programmen Toolbox, Navision, AutoCad.

Eftersom vi är verksamma i säkerhetsbranschen behöver du ha svenskt medborgarskap och en kontroll görs i Polisens belastningsregister inför anställning.

Tillträde och ansökan
Tjänsten kommer att tillsättas så snart vi hittar rätt kandidat, vilket innebär att den kan tillsättas innan sista ansökningsdag, 31 januari2019.

FrågorFrågor besvaras av Affärsområdeschef Erik Lindgren tel. 08-522 38 404,erik.lindgren@safeteam.se

I den här rekryteringen har vi valt samarbetspartners och annonsvägar. Vi tackar därför vänligt men bestämt nej till vidare kontakter med rekryterings- och bemanningsföretag.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2018-12-21

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-01-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Helena Gaseb helena.gaseb@safeteam.se

Företag
SafeTeam

Adress
SafeTeam
Herkulesgatan 1A
41701 Göteborg

Kontorsadress
Herkulesgatan 1A, Göteborg

Jobbnummer
4525077

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SafeTeam

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SafeTeam: