Koordinator sökes för omgående start

S&C Bemanning Göteborg AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos S&C Bemanning Göteborg AB i Göteborg, Mölndal, Kungälv, Lerum, Härryda eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2016-04-12

Om företaget
Söder & Co är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag. Vi har lång erfarenhet från branschen och vet hur viktigt det är med stark lokal förankring. Då vi är ett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra samarbeten bygger på relationer grundade på långsiktighet, engagemang, enkelhet och förtroende.

Det går bra för Söder & Co och en kul grej när det går bra är att man behöver bli fler. På Söder & Co är vi alltid intresserade av att knyta till oss rätt personer. För hos oss är det människorna som gör skillnad. Vi erbjuder dig marknadsmässig lön, tjänstepension enligt vårt kollektivavtal med unionen, friskvårdserbjudande, roliga medarbetaraktiviteter och personligt engagemang från din närmsta chef. Vår framgång bygger på din framgång. Välkommen till oss!

Om företaget
Vår kund är ett marknadsledande produktbolag inom teknik med verksamhet över hela världen. Huvudkontoret är beläget i Göteborg. Tjänstens placering är i Göteborg, Du kommer arbeta som konsult, det innebär att du kommer vara anställd av oss på Söder & Co och arbeta ute hos vår kund. Tjänsten är tidsbegränsad med omgående start.

Arbetsuppgifter
I din roll kommer du att administrera och följa upp projekt på de olika avdelningarna samt fungera som allmän support för de frågor som uppstår. Dessutom ansvarar du tillsammans med övriga kollegor för att avdelningen Intern Service fungerar på ett effektivt sätt. Det är viktigt att man finner en glädje i att ge service och gärna ligga steget före.

Ordinarie arbetsuppgifter för den här tjänsten innebär:
• Administrera extranät
• Administrera avdelningarnas projekt samt även driva egna projekt inom avdelningarna
• Göra ekonomiska uppföljningar, bistå vid budgetarbetet för avdelningarna
• Ge administrativ support till Marketing Management Team och Global Sales
• Ansvara och organisera VIP-besök för företagets partner/kunder
• Effektivisera administrativa rutiner för avdelningen
• Planera interna och externa mötesarrangemang

Kvalifikationer
• Gymnasiekompetens.
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift är ett krav.
• God kunskaper i Excel och PowerPoint är ett krav
• Kunskap i SharePoint är en merit
• Vi ser gärna att du har erfarenhet från liknande arbetsuppgifter.
• B-körkort

Profil
Vi söker dig som har några års erfarenhet av arbete som assistent och som är utpräglat serviceorienterad, noggrann och ansvarskännande. Du trivs med ett stundtals högt tempo och driver dina uppgifter fokuserat och lösningsorienterat samtidigt som du är en lagspelare. Prestigelöshet och engagemang är egenskaper som värderas högt. Du är flexibel och tycker det är spännande att befinna dig i en dynamisk och händelserik miljö.
Låter tjänsten intressant? I så fall vill vi ha din ansökan så fort som möjligt då urval sker löpande. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Skicka in din ansökan via www.soderco.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-04-15
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1585
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lina Friberg
Niklas Ekeblad

Företag
S&C Bemanning Göteborg AB

Adress
S&C Bemanning Göteborg AB
Carlbergsgatan 8
41266 Göteborg

Kontorsadress
Carlbergsgatan 8, Göteborg

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2778777

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från S&C Bemanning Göteborg AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos S&C Bemanning Göteborg AB: