Koordinator / orderhanterare / administratör för omgående behov

Bravura / Butikssäljarjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2017-10-02

Företaget
Vår kund bedriver försäljning, utveckling och marknadsföring av trygghetssystem och är världsledande inom detta område. Deras produkter underlättar vardagen, främst inom vård och omsorg, för många personer i samhället. Det är ett globalt företag med huvudkontor i Malmö. Här får du möjligheten att arbeta på ett företag som genomsyras av sunda värderingar och du erbjuds goda utvecklingsmöjligheter.


Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter omfattas främst av orderhantering, fakturafrågor, arkivering och säljsupport. Du arbetar i affärssystemet Navision och stöttar upp både säljorganisationen och exportavdelningen i det dagliga arbetet. Vid din sida arbetar fyra kollegor och teamet genomsyras av en positiv och familjär stämning.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasial utbildning
• Eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller administration (meriterande)
• 1-2 års arbetslivserfarenhet från en koordinerande roll inom kundservice, administration, orderhantering
• Erfarenhet av fakturering (meriterande)
• Erfarenhet av affärssystem
• Goda kunskaper i svenska och engelska, muntligt som skriftligt

Vi söker dig som har en administrativ ådra och förmågan att både se helheten och detaljerna i ditt arbete. Du är initiativtagande och tar ett stort ansvar samtidigt som du är flexibel och öppen för de uppgifter som varje arbetsdag bjuder på. För dig är det viktigt att leverera kvalitativ service och skapa goda relationer med såväl kunder som kollegor. Du har därför ett kundfokuserat samt affärsmässigt förhållningssätt och beskrivs som en serviceminded, lyhörd och utåtriktad person. Noggrannhet och struktur är också utmärkande drag hos dig då du är mån om att göra rätt från början.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: administration, administratör, ekonomi, ekonomiassistent, order, orderhanterare, fakturering, Navision,

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-10-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Caroline Årzén caroline.arzen@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1280

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3727156

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: