Koordinator/administratör till retailbolag i Solna

Jurek Rekrytering & Bemanning / Administratörsjobb / Stockholm
2016-10-25
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Koordinator/administratör till retailbolag i Solna" (publicerad 2016-10-27) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Om verksamheten

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Publiceringsdatum
2016-10-25

Dina arbetsuppgifter
För vår kunds räkning söker vi nu en Koordinator till ett retailbolag i Solna. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefattar ansvar för hyresavtal och kontrakt. Du kommer att ha daglig dialog med bolagets hyresvärdar, kontakt med etableringsansvariga och fungera som en stödfunktion för butikskedjorna gällande kontrakts- och hyresfrågor. Du kommer att fungera som spindeln i nätet och ha många kontaktytor på daglig basis. Vidare kommer din roll som Koordinator innebära:

• Admninistrativt ansvarig för hantering av hyreskontrakt
• Registrera information och följa upp uppgifter i interna system
• Hantera kommunikation och dokument till och från Hyresnämnden
• Bistå etableringsansvarig och förbereda underlag inför avtalsförhandlingar
• Hålla kontinuerlig kontakt med ekonomiavdelningen och skapa och underhålla en rutin för samarbetet mellan etablering/expansion och ekonomiavdelningen.

Vem är du?

Till denna tjänst söker vi dig som har cirka 2-3 års erfarenhet av rollen som Koordinator/administratör med fokus på hyresavtal inom detaljhandeln. Vi ser även att du har en ekonomisk bakgrund och har arbetat med kund- och leverantörsreskontra, exempelvis som Ekonomiassistent hos ett internationellt bolag. Du tycker om att arbeta brett och självständigt och trivs med att tillhöra ett team där du bidrar med positiv energi. Du är prestigelös, driven och serviceminded samtidigt som du är strukturerad, nogrann och har ett bra ordningssinne. Du har erfarenhet av att arbeta i MS Officepaketet och du är tillgänglig omgående. Vi ser även att du brinner för att ge service, har ett intresse för business och tycker om att effektivisera administrativa processer.

Du erbjuds

En utmanande och spännande roll hos ett bolag med driv och engagemang. Kontoret ligger placerat i Solna i Stockholm. Arbetsplatsen präglas av en lösningsorienterad och positiv kultur som älskar att ge service! Du kommer initialt att vara anställd som konsult hos oss på Jurek Rekrytering & Bemanning och uppdraget löper till en början fram till mars 2017. För rätt person finns det stora chanser till förlängning direkt hos kund. Vid frågor gällande tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Victoria Dall på victoria.dall@jurek.se . Välkommen med din ansökan via www.jurek.se . Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

Start:

Omgående

Ersättning
Enl. ök

Sista ansökningsdag

Intervjuer sker löpande

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-11-24
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 4108
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Victoria Dall

Företag
Jurek Rekrytering & Bemanning

Adress
Jurek Rekrytering & Bemanning
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm

Kontorsadress
Biblioteksgatan 11, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3124085

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jurek Rekrytering & Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning: