Koordinator/administratör till retailbolag i Solna
Jurek Rekrytering & Bemanning / Administratörsjobb / Stockholm
2016-10-25
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Koordinator/administratör till retailbolag i Solna" (publicerad 2016-10-27) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Publiceringsdatum2016-10-25Dina arbetsuppgifterFör vår kunds räkning söker vi nu en Koordinator till ett retailbolag i Solna. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefattar ansvar för hyresavtal och kontrakt. Du kommer att ha daglig dialog med bolagets hyresvärdar, kontakt med etableringsansvariga och fungera som en stödfunktion för butikskedjorna gällande kontrakts- och hyresfrågor. Du kommer att fungera som spindeln i nätet och ha många kontaktytor på daglig basis. Vidare kommer din roll som Koordinator innebära:
• Admninistrativt ansvarig för hantering av hyreskontrakt
• Registrera information och följa upp uppgifter i interna system
• Hantera kommunikation och dokument till och från Hyresnämnden
• Bistå etableringsansvarig och förbereda underlag inför avtalsförhandlingar
• Hålla kontinuerlig kontakt med ekonomiavdelningen och skapa och underhålla en rutin för samarbetet mellan etablering/expansion och ekonomiavdelningen.
Vem är du?
Till denna tjänst söker vi dig som har cirka 2-3 års erfarenhet av rollen som Koordinator/administratör med fokus på hyresavtal inom detaljhandeln. Vi ser även att du har en ekonomisk bakgrund och har arbetat med kund- och leverantörsreskontra, exempelvis som Ekonomiassistent hos ett internationellt bolag. Du tycker om att arbeta brett och självständigt och trivs med att tillhöra ett team där du bidrar med positiv energi. Du är prestigelös, driven och serviceminded samtidigt som du är strukturerad, nogrann och har ett bra ordningssinne. Du har erfarenhet av att arbeta i MS Officepaketet och du är tillgänglig omgående. Vi ser även att du brinner för att ge service, har ett intresse för business och tycker om att effektivisera administrativa processer.
Du erbjuds
En utmanande och spännande roll hos ett bolag med driv och engagemang. Kontoret ligger placerat i Solna i Stockholm. Arbetsplatsen präglas av en lösningsorienterad och positiv kultur som älskar att ge service! Du kommer initialt att vara anställd som konsult hos oss på Jurek Rekrytering & Bemanning och uppdraget löper till en början fram till mars 2017. För rätt person finns det stora chanser till förlängning direkt hos kund. Vid frågor gällande tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Victoria Dall på
victoria.dall@jurek.se . Välkommen med din ansökan via
www.jurek.se . Vi tar inte emot ansökningar via e-post.
Start:
Omgående
ErsättningEnl. ök
Sista ansökningsdag
Intervjuer sker löpande
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-11-24
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 4108
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktVictoria Dall
FöretagJurek Rekrytering & Bemanning
AdressJurek Rekrytering & Bemanning
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm
KontorsadressBiblioteksgatan 11, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3124085
Observera att sista ansökningsdag har passerat.