Kontorskoordinator Till Advokatbyrå
Rp Rekrytering Bemanning AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Rp Rekrytering Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en självgående och social kontorskoordinat som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start i januari.
Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en kontorskoordinator med administrativt ansvar till vår kund som är en expansiv advokatbyrå. Vår kund arbetar med att erbjuda affärsjuridiska tjänster med fokus på transaktioner främst inom M&A, bank- och finans och fastigheter. Kontoret är beläget på en attraktiv adress i centrala Stockholm, i öppna och härliga lokaler.
I rollen som kontorskoordinator kommer du att ingå i ett team om 3, och arbeta med varierade arbetsuppgifter så som att välkomna besökare, ha övergripande ansvar över möten/konferenser, hantera inköp av kontorsmaterial, hålla snyggt och prydligt på kontoret. Tjänsten är på heltid, tillsvidare och arbetstiderna är måndag-fredag kl.08:00-17:00. Önskemålet är att du kan börja i januari.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att bli anställd direkt hos vår kund.
Publiceringsdatum2020-01-23Dina arbetsuppgifterSom kontorskoordinator kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som:
Välkomna besökare
Boka möten och konferensrum
Post- och budhantering
Förbereda inför möten och konferenser
Inköp av kontorsmaterial
Kontakt med leverantörer
Ansvara över att det är snyggt och prydligt i lokalerna
Utöver arbetsuppgifter inom kontorsservice kommer du även ha administrativa uppgifter:
Formatering av dokument
Administrera och hantera olika dokument
Övriga administrativa uppgifter
VI SÖKER DIG SOM
Har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
Har god administrativ vana och goda kunskaper i Office-paketet
Kan uttrycka sig väl på svenska och engelska i både tal och skrift
Det är meriterande om:
Du har tidigare erfarenhet inom restaurang- och hotellbranschen
Som person är du social, flexibel och självgående. Du är serviceinriktad, noggrann och lösningsorienterad med en förmåga att prioritera. Vidare trivs du att arbeta med varierande arbetsuppgifter, är prestigelös och har ett sinne för detaljer.
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering@rpbemanning.se.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-02-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRp Rekrytering Bemanning AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Rp Rekrytering Bemanning AB (org.nr 556928-6429),
http://www.ryskapostenbemanning.se Arbetsplats Ryska Posten Bemanning
Jobbnummer 5058092
Observera att sista ansökningsdag har passerat.