Kontorskoordinator på deltid till Alecta Fastigheter

Wise Professionals AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Wise Professionals AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Ditt uppdrag

Som Kontorskoordinator är du ansiktet utåt och en kulturbärare för Alecta Fastigheter. Du har det yttersta ansvaret för kontoret och ser till att lokaler, konferensrum och de gemensamma ytorna är representativa.

Du tar hand om inköp till kontoret, såsom kontorsmaterial och lunch/fika, samt ser till att arrangemang som frukostar och andra evenemang hanteras smidigt genom att plocka fram och städa undan. Som Kontorskoordinator är du kontaktperson mot städ- och cateringfirman och har en löpande dialog med företaget som sköter receptionen. Dessutom hanterar du felanmälningar för att säkerställa att kontoret och dess utrustning fungerar utan problem.

I din roll kommer du också att supportera HR-avdelningen med administrativa uppgifter, så som administration av friskvård, hantera och säkerställa rätt uppgifter i avtalsregistret, koordinera och administrera interna utbildningar samt boka lokal och övrig personaladministration. Vidare är du involverad i att bibehålla och forma den varma och öppna kulturen som Alecta Fastigheter har skapat, därför har du förmånen att vara med i Lyftglädjeteamet för att, tillsammans med andra kollegor, anordna event och tillställningar för att bevara och utveckla gemenskapen.

Andra arbetsuppgifter som tillkommer är:

• Post- och budhantering

• Kontakt med resebyrå och ansvarig för hotellavtal

• Sköta om kontorets växter

Det här är ett konsultuppdrag via oss på The Pace på deltid med omgående start och minst sex månader framåt, med möjlighet till förläning eller överrekrytering. Du kommer att utgå från Alecta Fastigheters fina och nyrenoverade lokaler på Regeringsgatan 107 och arbetstiden kan anpassas utefter verksamheten, men önskvärt att arbeta på förmiddagar.

Publiceringsdatum
2024-06-03

Bakgrund
För att trivas i rollen som Kontorskoordinator ser vi att du har en god känsla för service och brinner för att hjälpa och serva andra. Du har tidigare erfarenhet från service och har du dessutom arbetat som Kontorskoordinator tidigare är det mycket meriterande. Att kunna vara flexibel i ditt arbetssätt och snabbt kunna ställa om utan att tumma på kvalitén är viktigt för att lyckas i rollen. Du är van att arbeta proaktivt och trivs med att alltid ligga steget före där du på ett självledande sätt navigerar dig fram. Som person har du ett kreativt tankesätt och ett öga för detaljer där du ser vad som behövs göras. Vidare är du en god administratör och är både strukturerad och organiserad i ditt arbetssätt.

Du är flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift.

Du har god systemvana och kan navigera lätt i Office-paketet.

Om Alecta Fastigheter

Vi är Alecta Fastigheter, ett fastighetsbolag som ägs av Alecta. Vår avkastning går tillbaka till Alectas cirka 2,8 miljoner pensionssparare över hela Sverige - ett ansvar som kopplar direkt till framtida generationer.

Vi behöver arbeta långsiktigt och tänka nytt. På samma gång! En utmaning vi tar oss an med gedigen kompetens och stor nyfikenhet. Här är några av de frågor vi funderar på just nu:

Hur kan våra platser bidra till tryggare och bättre livsvillkor?
Vilket samhälle vill vi lämna efter oss?
Hur skapar vi framtidsvärde tillsammans med våra hyresgäster?
Vad är ett kontor?

Läs mer om Alecta Fastigheter här.

När du blir en av oss

Som konsult hos The Pace erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal - inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos The Pace ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning.

The Pace är specialister på rekrytering och konsultuthyrning inom Business Administration och tillsätter bland annat roller som Administrativ Chef, VD- och Ledningsassistent, Executive Assistant, Office Manager, Projektkoordinator, Administratör och Sälj-, Jurist- och Kontorsassistent. Vi kan erbjuda dig som kandidat ett brett nätverk av svenska och internationella företag med behov av duktiga administratörer. The Pace är ett affärsområde inom Wise Professionals och vi finns med kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö. Wise Professionals är en rekryteringsbyrå som designar, utvecklar och erbjuder hållbara rekryteringslösningar tillsammans med arbetsgivare och kandidater som ställer höga krav. Vi arbetar på uppdrag av Sveriges starkaste varumärken tillsammans med arbetsgivare som månar om sina medarbetares arbetsglädje.

Om du vill veta mer Du får gärna kontakta oss om du har frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver. Vi som arbetar med detta uppdrag är kandidatansvarig Elin Eriksson (elin.eriksson@thepace.se) och konsultchef Emilie Runnegård Shawwaf (emilie.runnegard@thepace.se)

Vi ser fram emot att höra från dig!

Ersättning
Månadslön - Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-06-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Wise Professionals AB (org.nr 556761-2865)

Arbetsplats
The Pace

Jobbnummer
8724852

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Wise Professionals AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Wise Professionals AB: