Kontorskoordinator 50% till Baltic Cable i Malmö!
Poolia Sverige AB / Administratörsjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Poolia Sverige AB i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2023-01-18Om tjänstenNu söker vi dig som vill arbeta som Kontorskoordinator på Baltic Cable i Malmö. Tjänsten är på deltid om 50% och inleds med en 6 månaders visstidsanställning via oss på Poolia med chans till direktanställning hos Baltic Cable efter det. Är du intresserad av att arbeta på ett spännande bolag i en supporterande roll? Då ska du söka tjänsten! Sök redan idag, urval samt intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Som Kontorskoordinator kommer du att vara en viktig nyckelperson i kontorets dagliga drift där din roll är att stötta och supportera bolagets 11 medarbetare i olika ärenden. Vissa medarbetare är stationerade utomlands och det är av stor vikt att du förmår kommunicera på engelska. Dina arbetsuppgifter kommer att vara varierande, men huvudsakligen kommer du att arbeta med administration och uppgifter som rör allmän kontorsservice.
Detta innefattar bland annat följande:
o beställning av kontorsmaterial och förbrukningsvaror
o bokning av konferenslokaler
o support vid resebokningar
o arrangera företagsevent såsom kick-offer och julfester
o arkivering
o strukturering och hantering av återvinningsmaterial
o inhandling av fika
o administration av fruktkorg och städfirma
o posthantering
o kontakt med fastighetsbolaget angående dagliga lokalfrågor
o ... och allt det där andra ingen ser eller tänker på. Rollen finns inte idag, vilket ger dig möjlighet att sätta din prägel och komma på massor av bra lösningar.
Du arbetar 50 % med arbetstider förlagda måndag-fredag någon gång mellan 9-15 enligt ök. Arbetet sker på plats, möjlighet till hemarbete finns inte i denna roll. Baltic Cables kontor ligger på Gustaf Adolfs Torg i centrala Malmö. På kontoret finns dessutom en liten kontorshund.
Vem är du?
Vi söker dig som tycker om att arbeta i en supporterande funktion där ditt driv och engagemang blir en viktig del i bolagets drift och framgång. Som person är du självgående, lyhörd och serviceinriktad. Du uppskattar att ha många parallella uppgifter samtidigt och är en "doer" ut i fingerspetsarna. Då arbetet inkluderar olika administrativa uppgifter är det dessutom viktigt att du är noggrann och strukturerad. Självklart är du prestigelös och uppskattar att ha arbetsuppgifter högt som lågt. Vidare kommunicerar du obehindrat på svenska och engelska.
För denna tjänst är det ett krav att du inte förekommer i brottsregistret. Ett utdrag från belastningsregistret kommer att bli aktuellt.
Varmt välkommen in med din ansökan!
Om verksamheten
Baltic Cable AB är ett företag i energibranschen som har länken som binder samman det svenska och det tyska elsystemet. Vi är ett litet företag med motiverade medarbetare och högt till tak.
Baltic Cable AB grundades 1991 och länken togs i drift 1994. Till gagn för alla europeiska konsumenter säkrar Baltic Cable energiförsörjningen och den europeiska marknadsintegrationen. I november 2019, blev Baltic Cable certifierad som TSO i Tyskland, varigenom ett nytt landmärke i företagets historia fastställdes. Som en följd av detta har Baltic Cable nu påbörjat en spännande och unik resa in i de europeiska systemansvarigas värld. En resa som inkluderar nya, intressanta och utmanande uppgifter inom många områden."
Ersättning Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-02-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "67288".
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Poolia Sverige AB (org.nr 556426-7655),
http://www.poolia.se Arbetsplats Poolia Malmö AB
Kontakt Johanna Strandberg
johanna.strandberg@poolia.se 076-768 70 29 Jobbnummer 7356110
Observera att sista ansökningsdag har passerat.