Kontorschef/VD- Assistent till Softwerk
Maxkompetens Konsult AB / Receptionistjobb / Växjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Växjö,
Alvesta,
Uppvidinge,
Lessebo,
Hylte eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Maxkompetens Konsult AB i Växjö,
Alvesta,
Uppvidinge,
Lessebo,
Hylte eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2016-11-26ArbetsuppgifterOm företagetSoftwerk är ett forskarbaserat, snabbväxande entreprenörsbolag med passion för att utveckla mjukvara/IT-system åt våra uppdragsgivare och för våra egna produkter och tjänster.
Vi utmanar dagligen oss själva för att kunna erbjuda våra kunder de mest värdefulla och innova-tiva lösningarna på marknaden. Du kommer att arbeta i en internationell miljö med medarbetare från hela världen. Softwerk består idag av ca: 25 medarbetare och fortsätter växa i Sverige och utomlands.
För oss är allting möjligt. Vår bas är Växjö men arbetar i en internationell miljö
Läs gärna mer på
www.softwerk.seDina arbetsuppgifterTillsammans med Softwerk söker vi dig som har erfarenhet av ekonomi och gärna en helhetssyn på verksamheten från ett mindre företag.
Som Kontorschef/VD- Assistent på Softwerk kommer du att ha administra-tivt och övergripande ansvar över kontoret samt arbeta brett på företaget med olika arbetsområ-den.
Som VD-assistent kommer du att assistera VD i löpande verksamhet och ingå i ledningsgruppen.
Tjänsten innefattar också löpande ekonomisk redovisning, fakturering, tid- och lönehantering.
ProfilFör att bli framgångsrik i rollen som Kontorschef/VD- Assistent hos Softwerk bör du trivas med att arbeta i ett dynamiskt företag med tydligt affärsfokus, högt tempo och snabb tillväxt.
Som person är du driven, prestigelös och har lätt för att knyta nya kontakter. Din energi är hög och ditt sätt smittar av sig på omgivningen. Som person är du noggrann, flexibel och har ett orga-niserat arbetssätt. Vidare är du serviceminded, har en hög integritet och har ett trevligt bemötande i kontakten med kollegor och kunder.
KvalifikationerDu har goda kunskaper i Office paketet och i ekonomisystem.
Du talar samt skriver engelska obehindrat.
Relevant ekonomiutbildning för administration är en förutsättning.
Körkort B
Meriterande:
Vi ser gärna att du har fem år med liknande arbetsuppgifter.
Sista ansökningsdag
Så ansöker duSista ansökningsdatum är den 25/12, men tveka inte att skicka in din ansökan redan idag. Softwerk har i denna rekrytering valt att samarbeta med Maxkompetens AB. Läs gärna mer och ansök via
www.maxkompetens.se. För ytterligare frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Nathalie Petersson på telefonnummer 0470-788 054.
Start: Omgående eller enligt överenskommelse.
Arbetstid: Heltid, dagtid.
Lön: Individuell lönesättning tillämpas.
Placeringsort: Växjö
Om företagetMaxkompetens är ett av Sveriges ledande företag inom bemanning och rekrytering inriktat mot teknik, IT och industri. Vi är auktoriserade genom Bemanningsföretagen Almega och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Våra konsulter är vår främsta tillgång och vi erbjuder friskvårdsbidrag samt försäkringar för att du som konsult ska trivas och må bra. Ledorden i vår verksamhet är kreativitet, ansvar och kompetens.
Vi startade vår verksamhet 2003 och har idag kontor på tio orter i Sverige. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har dagligen mellan 350-400 konsulter ute på uppdrag. Koncernbolaget Maxkompetens Sverige AB är noterat på Nasdaq First North under kortnamnet MAXK och i koncernen ingår även elevhälsabolaget SkolPool Sverige AB.
Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-12-25
Ange följande referens när du ansöker: 5365
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktNathalie Petersson
nathalie.petersson@maxkompetens.se 0470-788 054
FöretagMaxkompetens Konsult AB
AdressMaxkompetens Konsult AB
Framtidsvägen 12
35257 Växjö
KontorsadressFramtidsvägen 12, Växjö
Jobbnummer 3185644
Observera att sista ansökningsdag har passerat.