Kontorschef/VD Assistent till Ambea i Solna

Ambea / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ambea i Stockholm, Solna eller i hela Sverige

Nu söker Ambea dig som är nyfiken på omsorgsbranschen och vill stötta Ambeas koncernledning.Duhar också ettextra stort engagemang för att att bygga upp en stark teamkänsla då du kommer att leda vår kontorsservice.Vi erbjuder utbildning och flera förmåner. Sök tjänsten senast 25 maj.

Om rollen
Vi letar efter dig som har både erfarenhet och genuint intresse av att leda ett mindre team, vår kontorsservice. Gruppen ansvarar både för reception, konferenslokaler och evenemang på kontoret. Utöver detta finns administration, förhandlingar med leverantörer och samordning av kontorets skyddskommitté. Du och din grupp har en viktigt roll för att bygga ett gott ambassadörskappå kontoret för både externa och interna besök.

Som VD assistent kommer du att stötta VD, Vice VD/CFO i planeringen av vårt styrelseår där du t ex förbereder möten, konferenser för koncernledning och företagsledning. I rollen ges du även möjlighet att projektleda större evenemang såsom de nordiska chefsdagarna inom koncernen, våra Ambearådsdagar. Du kommer även att få hantera administration som hör till VD och Vice VD/CFO.

Din erfarenhet och kunskap
Du har tidigare erfarenhet av att arbeta i rollen som VD assistent, gärna i ett börsnoterat bolag. Du har erfarenhet av att leda andra, antingen via direkt ledarskap eller genom att leda i olika projekt. Troligtvis har du erfarenhet och vana av helhetsansvar för kontorsmiljö eller Facility Management av något slag.

Du är trygg i dig själv och klarar att balansera mellan att vara strukturerad men samtidigt kunna hantera att det händer saker ad hoc. Du kan prioritera, ta beslut och du löser situationer kreativt. Med andra ord är du självständig samtidigt som du vill och tycker om att coacha medarbetare.

Utöver detta tror vi att du:
• är nyfiken på privat vård och omsorg.
• har en positiv, tillgänglig attityd som andas våra värderingar samtidigt som du har hög integritet och ett gott omdöme kring konfidentialitet.
• både skriver och talar engelska med lätthet för att organisera utlandsresor mm.
• tar till dig information snabbt och kan hantera snabba förändringar.
• tycker om att hålla tempo i en positiv anda.
• nätverkar och skapar kontaktytor på ett varmt, naturligt och respektfullt sätt.

Vi ser positivt på om du har kunskap och erfarenhet av att jobba i ett börsnoterat företag men det är inte ett krav. Troligtvis har du en högskoleutbildning.

Om Ambeakontoret
Vi är granne med Mall of Scandinavia och vårt nya moderna kontor har stora utbildningslokaler, fina mötesplatser, en ljusgård samt utsikt över Råstasjön. Många av våra medarbetare talar varmt om lunchpromenaderna runt sjön samt närheten till affärer och service i Gallerian.

Vi ses ofta i samband i trevliga sammanhang som t ex afterwork, fest och andra högtidsdagar. Vi har också omsorgstagare som praktiserar på vårt huvudkontor med allt ifrån administration till facility management uppgifter för att få möjlighet till att utvecklas.

Alla chefer hos oss genomgår ett gediget ledarskapsprogram där syftet är att skapa ett gemensamt språk och syn på ledarskap. Vi vill ha ledare som är ansvarstagande, skapar tydlighet och delaktighet, coachar, ger och tar emot feedback, är prestigelösa och affärsmässiga.

Inom Ambea är vi i ständig utveckling. Hos oss kan du utvecklas samtidigt som du gör skillnad för andra. Vår kultur genomsyras av våra värderingar - respekt, ansvar, enkelhet och kunskap. Vi verkar för mångfald och jämställdhet på vår arbetsplats.

Det här får du hos oss:
Förmånsportal med rabatter och förmåner
Ledarskapsutbildade chefer
Karriär- och utvecklingsmöjligheter
Utbildning via vår egen utbildningsorganisation Lära

Vi har självklart även kollektivavtal, tjänstepension, försäkringar och friskvårdsbidrag.

Publiceringsdatum
2019-04-25

Övrig information
Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning
Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning
Tillträdesdag: Så snart som möjligt.
Sista dag att ansöka är 25 maj
För mer information var vänlig och kontakta vår samarbetspartner Sharper. Ansvarig rekryterare ärRebecka Hillerström Tfn 070-032 43 46 epost: rebecka.hillerstrom@sharper.se

Facklig kontakt:
Vision, Magnus Sällström, Mobil: 076-6217721,Mail: vision@ambea.se

Så ansöker du
Välkommen att ansöka via knappen "Skicka ansökan" nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande.

Ambea är ett av Nordens ledande omsorgsföretag med cirka 26 000 medarbetare. Inom vår företagsgrupp erbjuder vi boende, stöd, utbildning och bemanning inom vård och omsorg. Ambea har drygt 750 enheter i Sverige, Norge och Danmark. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. ambea.se (https://app.teamtailor.com/companies/XbfuXbEfxJg/jobs/73575/edit/www.ambea.se)

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-05-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kristina Corvini kristina.corvini@ambea.se

Företag
Ambea

Adress
Ambea
Evenemangsgatan 21
16956 Solna

Kontorsadress
Evenemangsgatan 21, Solna

Jobbnummer
4752354

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ambea

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ambea: