Kontorsassistent omgående till Segeltorp
Kontor / Receptionistjobb / Huddinge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Huddinge,
Botkyrka,
Stockholm,
Salem,
Ekerö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kontor i Huddinge,
Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Järfälla eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2015-10-06Om tjänstenVi söker nu en receptionist/kontorsassistent till vår kund med huvudkontor i Segeltorp. Uppdraget ska starta omgående och beräknas pågå framtill årsskiftet med möjlighet till förlängning för rätt person. Arbetstid under kontorstid.
I dina arbetsuppgifter kommer det bland annat ingå att ta emot samtal och hantera mail samt fax. Du kommer också utföra enklare kontorsgöromål samt vara behjälplig där det behövs. Har du erfarenhet från att hantera fakturor och annan ekonomiadministration kan detta komma att läggas till dina uppgifter.
ProfilKunden är i behov av en person som är serviceinriktad, social, stresstålig och noggrann. Det är också ett plus om du har lätt för att hantera siffror. Då företaget har många utländska kunder är det viktigt att din engelska är mycket god i både tal och skrift. I övrigt är du prestigelös, hjälpsam och van vid att ta egna initiativ.
Har du läst en treårig gymnasieutbildning inom ekonomi är det meriterande.
Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!
Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din konsultchef som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Om verksamheten
Arena Personal har 20 års branscherfarenhet och är verksamma inom bemanning och rekrytering. Våra cirka 800 externa medarbetare verkar på cirka 500 arbetsplatser varje år. Arena Personal är en del av Arenakoncernen, där även Arbetslivsresurs och Impact ingår. Som en del av Arenakoncernen är vi en komplett HR-partner som erbjuder rekrytering, bemanning, organisationsutveckling, omställning och rehabilitering. Vi är experter på att få rätt person på rätt plats och erbjuder lösningar som passar våra externa medarbetare lika bra som våra kunder.
Så ansöker duTre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.
Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-10-27
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 2609
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktIda-Maria Bruhn 08-587 117 00
FöretagKontor
AdressKontor
Fleminggatan 7
10425 Stockholm
KontorsadressFleminggatan 7, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2466334
Observera att sista ansökningsdag har passerat.