Kontorsassistent/Mötesbokare

Ryska Posten / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om oss: Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang. 

Uppdraget:Ryska Posten Bemanning söker nu en kontorsassistent/mötesbokare till ett nystartat företaget som hjälper andra företag med deras markandsföring. Du kommer att vara anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund. Företaget använder sig av influence marketing och det är en form av markandsföring som har vuxit fram ur en mängd olika metoder där fokus ligger på särskilda nyckelpersoner snarare än målet marknad som helhet. Influence marketing identifierarar de individer som har inflytande över potentiella köpare och orienterar markandsföringsaktiviteter kring dessa nyckelpersoner. Förtillfälligt arbetar fyra personer på företaget och kontoret är beläget centralt i Stockholm. Tjänsten är på heltid, måndag-fredag.

Arbetsuppgifter:Din huvudsakliga arbetsuppgift är att assistera på konteret. Det är en bred roll där man bland annat ansvarar för inkomande mail och samtal, boka möten och resor. Man har även mycket kundkontakt med företagets kunder. De flesta av företagets kunder är främst internationella kunder och den främsta kundkontakten sker på engelska.     

Om dig:Vi söker dig som vill vara med i uppstarten av ett företag och som har stort intresse av marknadsföring och sociala medier. Det är meriterande om du tidigare erfarenhet från liknande arbete eller har en utbildning inom området, men detta är inget krav. Vi ser gärna att du är van att arbeta administrativt under stort eget ansvar. Du är systemkunnig och tycker om att arbeta med hög service i kombination med administrativa uppgifter. Du talar samt skriver engelska flytande och har mycket goda kunskaper i Officepaketet. Som person är du proaktiv, snabblärd, kreativ, noggrann och organiserad. Du brinner för service och tycker om att hitta på kreativa lösningar.

Varmt välkommen med din ansökan, intervjuer sker löpande

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Publiceringsdatum
2016-08-24

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-09-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ryska Posten

Adress
Ryska Posten
Sandhamnsgatan 63B Box 272 44, 102 53 Stockholm
10253 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63B Box 272 44, 102 53 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3010355

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten: