Kontorsassistent med utvecklingspotential

Avanzera Bemanning AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:

Vår kund som är ett välkänt Health Care-företag som utvecklar och marknadsför produkter till apotek, dagligvaruhandeln och direkt till sjukvården söker nu en kontorsassistent / assistent / kontorist till deras kontor som är beläget i centrala Stockholm. Tjänsten som är på heltid är tänkt att starta omgående och pågår i 6 månader med möjlighet till förlängning.

Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av Avanzera och jobba ute hos kund. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön innevarande månad samt betald semester.

Publiceringsdatum
2016-11-09

Dina arbetsuppgifter
Som kontorsassistent / assistent / kontorist kommer du att få ta dig an många varierande arbetsuppgifter. Din främsta uppgift kommer att vara att ta hand om kontoret och alla dess göromål, exempelvis svara i telefon, beställning av kontorsmaterial, ta emot besök, beställa och ordna lunch och fika, felsökning eller felanmälan när kontorsmaskiner inte fungerar, posthantering, skicka och ta emot mindre försändelser med bud, katalogutskick till kunder, enklare fakturering samt kuvertering av dessa samt scanning av leverantörsfakturor.

Exempel på arbetsuppgifter:

• svara i telefon
• Ta emot besök
• Beställa och ordna lunch och fika
• Felsökning eller felanmälan
• Posthantering, skicka och ta emot mindre försändelser med bud
• Lättare fakturering
• Allmänna kontorsgöromål

Bakgrund
Vi söker dig som har en viss erfarenhet av ovanstående arbetsuppgifter och känner att du har en god it-vana (gärna Pyramid men inget krav) och god kunskap av både svenska och engelska i tal och skrift.

Som person är du ansvarstagande, självgående, kommunikativ och känner en hög grad av servicekänsla. Sist, men inte minst, önskar vi att du är en god lagspelare som stöttar dina kollegor och arbetar mot gemensamma mål.

Sök redan idag! Då tillsättandet ska ske så snart som möjligt kommer vi att göra vårt urval löpande. Att ansöka tar bara en minut, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten. Välkommen med din ansökan!

Bemanning med personligt engagemang:

Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-12-07
Ange följande referens när du ansöker: 837
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Malin Klingberg 0854528307

Företag
Avanzera Bemanning AB

Adress
Avanzera Bemanning AB
Box 853
10137 Stockholm

Kontorsadress
Box 853, Stockholm

Jobbnummer
3151525

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera Bemanning AB: