Kontorsansvarig till Uhlmann Nordiska
Manpower Professional / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower Professional i Göteborg,
Mölndal,
Kungälv,
Lerum,
Kungsbacka eller i
hela Sverige Med 1000 medarbetare över hela världen är Uhlmann marknadsledande i Europa, Asien och Amerika. Med modern tillverkningsteknologi och innovationsskapande möjliggör detta en ny form av produktivitet för våra kunder.
Som ledande internationell service- och systempartner till läkemedelsindustrin stöttar vi hela förpackningsprocessen med ett omfattande men även kundanpassat maskinprogram. Vi står för hög kvalitet på produkt och service. Som familjeföretag med en utpräglad företagskultur kännetecknas vi av korta beslutsvägar. Läs mer på
www.uhlmann-nordiska.sePubliceringsdatum2009-01-12Dina arbetsuppgifterDu kommer att agera assistent till företagets VD samt säljare och ansvara för alla kontorsadministrativa frågor såsom inköp av kontorsmateriel och se till att skapa en trevlig arbetsmiljö. Ansvara för orderprocesserna och fakturering samt att bygga upp och underhålla dokumentationsstrukturen inom företaget ingår i ditt arbete. I dina arbetsuppgifter ingår den löpande redovisningen i form av bokföring, avstämningar, leverantörsreskontra och skattedeklarationer. Du ska förbereda månads, kvartals- och årsbokslut. Du är även kontaktperson för ekonomiska frågor inom företaget. Lönehantering för samtliga anställda samt eventuella försäkringsfrågor, reseräkningar och utlägg ingår i dina arbetsuppgifter.
Du har kontroll på företagets avtal och dokumentation inom områdena ekonomi och service. Du ansvarar för innesäljfunktionen och driver egna projekt.
Vem är du?
Du har en akademisk utbildning gärna inom ekonomi. Vi ser att du har arbetat minst 3-5år med brett ekonomiarbete. Du har även arbetat med lönehantering och har god och uppdaterad kunskap om gällande lagar och regler inom områdena ekonomi. Du har tidigare erfarenhet av kontorsadministration.
Du talar och skriver svenska och engelska flytande. Tyska är meriterande samt goda kunskaper i Officepaketet. Det är även meriterande med goda kunskaper i Systemet Pyramid samt SAP som du kommer att arbeta i.
Kontaktperson för detta jobbAnsök via länken nedan. Har du frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Åse Jendman på telefon 031-61 15 93. Välkommen med din ansökan senast 21 Januari, urvalet sker löpande.
Arbetstider och omfattningEnligt överenskommelse
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2009-01-21
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktÅse Jendman, 0702-796602
FöretagManpower Professional
AdressManpower Professional
Jobbnummer 379612
Observera att sista ansökningsdag har passerat.